Revistes científiques (i de divulgació de la ciència)

En aquesta pàgina trobareu una selecció de revistes científiques en català. Algunes són d’investigació; altres, de divulgació. Les posem al vostre abast amb una doble intenció: perquè les pugueu emprar com a investigadors i com a docents. Per tant, podeu buscar una revista on publicar els vostres articles d’investigació, però també podeu recomanar-la al vostre alumnat, com a bibliografia de la vostra matèria.

La majoria d’aquestes revistes estan disponibles en el web de les Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO): http://www.raco.cat. És francament difícil ser exhaustiu en aquest camp, de manera que estem convençuts que hi ha mancances en aquesta llista de revistes. Si en coneixeu alguna que no hi apareix, us agrairem que ens ho feu saber.

Model de fitxa

Títol (enllaçat a RACO) (ISSN)
Descripció breu.
(versió digital)