Pruebas de acreditación de valenciano 2017-18. Enero

PROVES D'ACREDITACIÓ DE VALENCIÀ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant ha convocat proves d'acreditació de valencià per al mes de gener de 2018.
La superació de les proves d'acreditació de valencià de la UA comporta l'expedició d'un certificat de la UA.
Més informació ací:

Nivells que poden acreditar-se:
  • Nivell A2, B1, B2 per a totes les persones interessades
  • Nivell C1 i C2 només per a:
    • alumnes i exalumnes d'estudis oficials de la UA.
    • alumnes i exalumnes dels cursos de valencià de la UA
    • personal d'administració i serveis de la UA (PAS).
    • personal docent i investigador de la UA (PDI)

Per poder participar en les proves cal tenit divuit anys.

Dates, aules i horari de les proves

Gener 2018

NIVELL DIA PROVA ESCRITA AULA HORA D'INICI DE LA PROVA DIA PROVA ORAL AULA HORA D'INICI DE LA PROVA NOMBRE DE PLACES OFERIDES
CAMPUS DE SANT VICENT DEL RASPEIG
A2  Dimecres 17 de gener    16:00 h  Divendres 19 de gener    16:00 h 100
B1  Dimecres 17 de gener    16:00 h  Divendres 19 de gener    16:00 h 100
B2  Dimecres 17 de gener    16:00 h  Divendres 19 de gener    16:00 h 125
C1 Divendres 19 de gener    16:00 h  Dijous 18 de gener    16:00 h 125
C2 Dijous 18 de gener    16:00 h  Dimecres 17 de gener    16:00 h 125
SEU DE TORREVELLA
B1  Dimecres 17 de gener     16:00 h  Divendres 19 de gener    16:00 h 30
C1  Divendres 19 de gener     16:00 h   Dijous 18 de gener    16:00 h 30

La crida a la prova oral s'iniciarà amb la lletra X, segons el sorteig públic de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de data 13/03/2017. El  Servei de Llengües publicarà els llistats ordenats pel cognom amb les hores de realització de la prova oral.

Preinscripció  i matriculació de les proves d'acreditació de valencià

Des de les 9 hores del dimecres 15 de novembre fins les 23:59 hores del divendres 30 de noviembre.
Les persones inscrites en els cursos de valencià 2017-18 del primer quadrimestre no cal que formalitzen la preinscripció i matrícula a les proves. La Secretaria de Llengües els matricularà de la prova de nivell corresponent al curs de valencià que estan cursant, sempre que hagen superat el 80% d'assistència als cursos semipresencials o que hagen completat el 90% de les activitats als cursos no presencials.

1) Si no sou alumnes d'un curs de valencià del Servei de Llengües de la UA, o sent-ho, us voleu inscriure a un nivell diferent del que curseu, cal sol·licitar la preinscripció en aquest  FORMULARI.

2) Una vegada emplenat el formulari, rebreu un correu de confirmació en el qual us comunicarem que el formulari s'ha enviat correctament i que inclourà un codi de referència. Aquest codi és convenient guardar-lo, perquè el necessitareu en cas de voler fer alguna modificació de la preinscripció.

3) La Secretaria de Llengües revisarà les sol·licituds de preinscripció, les validarà per ordre cronològic i us enviarà un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

(Hem detectat que alguns gestors de correu classifiquen el correu de la UA com a spam i el redireccionen a una carpeta de correu no desitjat, estigueu pendents d'aquesta possibilitat)

• Llistes provisionals de persones matriculades a les proves d'acreditació (data prevista de publicació: 11/12/2017)
  • Llista d'espera
    Fins al dia 17 de desembre podeu comunicar les incidències a la Secretaria de Llengües a través de servei.llengues@ua.es.
  • Llistes definitives de persones matriculades a les proves d'acreditació (data prevista de publicació: 19/12/2017).

Preus de la prova

27,34 € per nivell.
Gratuït per a l'alumnat dels cursos de valencià (en el nivell que estan cursant en l'edició 2017/18 primer quadrimestre), per al personal d'administració i serveis de la UA, i per al personal docent i investigador UA.

Programa, estructura i model de les proves

Feu clic ací

Publicació dels resultats i termini de revisió

Publicació dels resultats de les proves d'acreditació: dimecres 14 de febrer de 2018.
Termini per a sol·licitar la revisió d’examen: del 15 fins al 19 a les 12:00 h. Heu d’emplenar aquest formulari.
La revisió serà els dies 21 i 22 de febrer. Les sol·licituds de revisió es resolen en el termini d'un mes.

Obtenció de certificat

Les persones que han superat la prova podran descarregar-se el certificat electrònic des de l'UACloud: eAdministració-->Tràmits acadèmics-->Certificat d'acreditació de coneixement de valencià.

Google+: http://www.google.com/+CulturaenlaUA