Servicio de Lenguas - Noticias publicadas en Mayo, 2010

• JQCV nivell superior

Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

Resultados de las pruebas

En la página oficial de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià se pueden consultar las plantillas de respuestas correspondientes a cada una de las pruebas. También se han publicado los resultados de totas las pruebas.

Podéis encontrar los resultados de las pruebas en este enlace.

• Martes, 25
  • Concurs de curtmetratges

III Concurs de Curtmetratges

Ampliació del termini de presentació

S’amplia el termini de presentació d’obres que opten al III Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris per a Estudiants de la Universitat d’Alacant fins al dia 30 de juny. Us recordem que els premis que concedeix aquest concurs són els següents: Premi al Millor Curtmetratge (dotat amb 1.000 €), Premi al Millor Videoclip (dotat amb 1.000 €) i Premi al Millor Audiovisual Publicitari (dotat amb 1.000 €). Es podran concedir, a més, mencions als curtmetratges i videoclips amb una dotació de 100 €.

• Lunes, 24

Resolució lectorats

Resolució provisional dels mèrits (lectorats de Kent i Messina)

S'ha publicat la resolució de la comissió de selecció per la qual es publiquen els resultats provisionals d'aplicació del barem de mèrits per a l'atorgament d'un lectorat de llengua, literatura i cultura pròpies de la Comunitat Valenciana a la Universitat de Messina (Itàlia) i un altre a la Universitat de Kent & Canterbury.

Més informació, en la web de lectorats.

• Martes, 11
  • difusió de programari

I Jornada de Difusió de Programari Informàtic en Valencià

Sorteig d'e-book i discos durs

Ja podeu consultar el resultat del sorteig de material informàtic. Els guanyadors podeu passar per l'SPV (sala Aifos) a recollir els premis quan vulgueu.

• Miércoles, 5

Convocatòria de lectorat

Convocatòria d'un lectorat a Messina (Itàlia)

El Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa de la Universitat d'Alacant convoca una selecció pública per a l'atorgament d'un llectorat de llengua,, literatura i cultura pròpies de la Comunitat Valenciana a la Universitat de Messina (Itàlia). El termini per a la presentació de les sol·licituds i de la documentació finalitza el 25 de maig de 2010.

Convocatòria de lectorat

Convocatòria d'un lectorat a Kent & Canterbury (Regne Unit)

El Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa de la Universitat d'Alacant convoca una selecció pública per a l'atorgament d'un lectorat de llengua, literatura i cultura pròpies de la Comunitat Valenciana a la Universitat de Kent. El termini per a la presentació de les sol·licituds i de la documentació finalitza el 25 de maig de 2010.