Servicio de Lenguas - Noticias publicadas en Junio, 2019

Enero / Febrero / Marzo / Abril / Mayo / Junio / Julio / Agosto
Noticias publicadas en Junio, 2019
  • Martes, 18
  • Jornada d'ensenyament i ús del valencià

Jornada d'Ensenyament i Ús del Valencià als Centres Educatius

Com en anys anteriors, la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant va acollir el passat 13 de juny una jornada d'intercanvi d'experiències docents en centres plurilingües en què, a través de tallers pràctics enfocats en les diferents etapes educatives, des d'Infantil a Secundària passant per primària i pels centres d'educació d'adults, professionals de l'ensenyament posen en comú projectes educatius aplicats a les aules que poden obrir vies de treball enriquidores i que a més han resultat profitosos per a l'alumnat des d'un punt de vista didàctic.

• Lunes, 17
  • llegir en valencià 2019

Nueva edición de 'Llegir en valencià'

Los monumentos valencianos son el escenario de la nueva edición de 'Llegir en valencià'

La Universidad de Alicante patrocina, un año más, la campaña "Llegir en valencià", impulsada por  Fundació Bromera per al Foment de la Lectura y dedicada este año a algunos de los espacios más singulares de nuestro territorio con el lema "Monuments emblemàtics".

El primer libro de la colección, La fuga , escrito por la autora valenciana Gemma Pasqual, se podrá conseguir gratis el domingo día 16 con el diario Levante-EMV y el 30 de junio con el diario Información. El resto de títulos se podrán adquirir cada sábado y domingo con el Levante-EMV y cada viernes y sábado con el Información por solo1 euro.

• cd la gira

Presentem el CD de La Gira, el Fesfoc i el Feslloc, i la revista Festiu

Aquest estiu la UA amb la música en valencià. Dimecres 19 de juny a les 19.30 h a la Seu d'Alacant, presentem la col·laboració de la Universitat d'Alacant en el vol.13 del cd de La Gira de música en valencià, el concert Fesfoc de Fogueres, i la revista de festivals al País Valencià, Festiu. A l'acte participaran membres dels grups de música El Diluvi, Mugroman i Inèrcia, i estudiants del Voluntariat Lingüístic de la universitat. Al mateix acte, també es presentarà el festival Feslloc.