VI Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès

La VI Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès és el fòrum de trobada de tot el PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o anglès a la Universitat d’Alacant.

vi jornada

Respon a l'objectiu establit en el Pla d’Increment del Valencià i Altres Llengües en la Docència 2017-2020 (PIVALD) de facilitar al PDI la formació lingüística suficient per a atendre adequadament l’alumnat en les dues llengües oficials i en altres llengües, i per a fer docència en valencià i en altres llengües.

Objectius

• Informar la comunitat de docents de la UA de les iniciatives dutes a terme pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües per a incrementar la docència en valencià i altres llengües.
  • Reflexionar sobre el paper i la importància que té fer la docència en valencià en el si del nostre àmbit lingüístic, social i laboral.
  • Reflexionar sobre el fet que comporta fer docència en llengües no oficials a la Universitat d’Alacant.
  • Donar a conèixer els recursos que el Servei de Llengües posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià i altres llengües.
  • Posar en contacte la comunitat de PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o en anglès a la UA.

Divendres, 8 de febrer de 2019

Sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer
(núm. 36 del plànol)

9 h - 9.15 h Inauguració a càrrec de Carles Cortés Orts, vicerector de Cultura, Esport i Llengües

9.15 h - 10.45 h Conferència. Ús i no abús de les TIC per a la docència universitària en valencià i anglès. Rosabel Roig Vila. Dept. de Didàctica General i Didàctiques Específiques. Universitat d’Alacant  (presentació).

10:45 h - 11:15 h Coffee break

11.15 h - 14.15 h Tallers

a) Anglès (aula GB/1003)

Teaching in English: Practical ways to make it work. Sarah Collins. Center for Learning Innovation and Knowledge (CLIK). Universitat Pompeu Fabra.
(presentació i casos pràctics)

b) Valencià (aula GB/1007)

Les novetats de la nova gramàtica normativa de l'Institut d'Estudis Catalans. Neus Nogué Serrano. Dept. de Filologia Catalana i Lingüística General. Universitat de Barcelona
(presentació)
(material del taller)
(casos pràctics)

Formulari d'inscripció

Podeu inscriure-us a la Jornada emplenant aquest formulari d'inscripció.