IV Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès

La IV Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès és el fòrum de trobament de tot el PDI que imparteix (ha impartit o impartirà) docència en valencià o anglès a la Universitat d’Alacant.

Respon a l'objectiu establit en el Pla d’Increment del Valencià i Altres Llengües en la Docència 2013-2016 (PIVALD) de facilitar al PDI la formació lingüística suficient per a atendre adequadament l’alumnat en les dues llengües oficials i en altres llengües, i per a fer docència en valencià i en altres llengües.

Objectius

• Informar la comunitat de docents de la UA de les iniciatives dutes a terme pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Política Lingüística per desplegar el Pla Pluriennal de Política Lingüística de la UA, especialment per incrementar la docència en valencià i altres llengües.
  • Reflexionar sobre el paper i la importància que té fer la docència en valencià en el si del nostre àmbit lingüístic, social i laboral.
  • Reflexionar sobre el fet que comporta fer docència en llengües no oficials a la Universitat d’Alacant.
  • Donar a conèixer els recursos que el Servei de Llengües i Cultura posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià i altres llengües.
  • Posar en contacte la comunitat de PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o en anglès a la UA.

Dilluns 8 de setembre de 2014

Sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer
(núm. 36 del plànol)

9:15 h - 9:30 h Inauguració a càrrec de Manuel Palomar, rector de la UA.

9:30 h - 11 h Ponència. English for Teaching Purposes MOOC, projecte de curs massiu obert i en línia que desenvolupa la Universitat Autònoma de Barcelona, a càrrec d’Enric Serra, tècnic lingüista, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i membre de l'equip d'elaboració del MOOC.

11:00 h Coffee break

11:30 h - 12:30 h Ponència. XarxaMOOC: Introducció al llenguatge d’especialitat en les universitats de llengua catalana, curs massiu obert i en línia de la XVU, coordinat per la UA, a càrrec de Robert Escolano, tècnic lingüístic de la UA i coordinador general del MOOC.

12:30 h - 14 h Ponència. Aprenents universitaris multilingües. La importància de formar en llengües el nostre alumnat, a càrrec de Vicent Soler, catedràtic d'Economia Aplicada i degà de la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Retransmissió en videostreaming

Podeu seguir la retransmissió en directe de la Jornada des d'ací mateix.

Reproducir

Formulari d'inscripció

Podeu inscriure-us a la Jornada emplenant aquest formulari d'inscripció.

Assessorament SL