Revistes d'enginyeria i arquitectura

Generals

- Artnodes (ISSN 1695-5951)
Revista digital de la Universitat Oberta de Catalunya que té per objecte l'anàlisi de les interseccions entre l'art, la ciència i la tecnologia (des de l'any 2002).

Difusió i qualitat editorial

Revista de tecnologia (ISSN electrònic 2013-9861 - ISSN paper 1698-2045)
Revista semestral que té com a objectiu difondre els avanços en els diferents àmbits de la tecnologia, tant en recerca com en desenvolupament i aplicacions. En les seves dues principals seccions ("La Tecnologia Avui" i "Educació Tecnològica") aborda temes de divulgació de la recerca i experiències educatives o temes de debat en l'àmbit de l'ensenyament de la tecnologia (des de 2004).

Arquitectura

DC Papers. Revista de crítica i teoria de l'arquitectura (ISSN electrònic: 1887-2360 - ISSN paper: 1139-5559)
DC Papers és una publicació que sorgeix per iniciativa d'un grup d'estudiants de màster i doctorat que compten amb el suport del Departament de Composició Arquitectònica de la Universitat Politècnica de Catalunya. Reivindica la importància del debat cultural i humanístic en l'àmbit de la UPC (des de 1998).

Difusió i qualitat editorial

Quaderns d'arquitectura i urbanisme (ISSN 0211-9595)
Revista del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. A partir del núm. 249 (2006) es publica en edició trilingüe (català, castellà, anglès), (des de 1944).
Disponible en Biblioteca UA

Electrònica

Buran (ISSN electrònic 2013-9713 - ISSN paper 1698-7047)
Revista de la Branca d'Estudiants de l'IEEE (Institute of Electrical and Electronic Engineers) de Barcelona. La revista és una publicació de caràcter divulgatiu, l'objectiu de la qual és difondre el seu contingut més enllà del que faria una revista tècnica, tot apropant la tecnologia i el progrés al públic en general d'una forma amena i descriptiva (des de 1993).

Enginyeria

Quaderns d'història de l'enginyeria (ISSN electrònic 1885-4516 - ISSN paper 1135-934X)
Quaderns d'història de l'enginyeria és un mitjà de comunicació dirigit a la comunitat investigadora, amb voluntat de servir al desenvolupament de la recerca en els àmbits cientificotècnics. Esdevé una manera d'enfocar molts àmbits de la història de la ciència i de la tècnica i, és clar, de la història general.

Assessorament SL