Revistes de ciències de la salut

Generals

Bioètica & debat (ISSN 1579-4857 / ISSN electrònic 2013-1313)
Revista quadrimestral de l'Institut Borja de Bioètica (Universitat Ramon Llull) que impulsa el debat entorn de totes les qüestions ètiques generades pel desenvolupament i l'aplicació de les ciències de la vida i les ciències de la salut (des de 1995) (versió web).

Difusió i qualitat editorial

Viure en família (ISSN 2013-8504)
Revista bimestral que tracta de tot allò que interessa a les famílies i a tothom qui viu amb nens i nenes de qualsevol edat, des de l'embaràs fins a la preadolescència. Temes permanentment actualitzats relatius a salut, alimentació, educació, psicologia, etc. (des de 2010).
Disponible en la Biblioteca de la UA

Medicina

TECA: Tecnologia i Ciència dels Aliments (ISSN electrònic: 2013-987X - ISSN paper: 1137-7976)
Revista semestral que publica des de 1996 l'Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació (ACCA), filial de l'Institut d'Estudis Catalans, sobre el món de l'alimentació amb la voluntat de donar servei a tots els professionals relacionats amb aquest món

Difusió i qualitat editorial

Gimbernat: revista catalana d'història de la medicina i de la ciència (ISSN paper: 0213-0718)
Gimbernat és una publicació periòdica de la Universitat de Barcelona. La seua base són els estudis, en forma d'article, sobre temes històrics, principalment de la medicina catalana. Els articles es divideixen per períodes històrics i alguna secció específica; Iconografia, Medicina d'Occitània i Recensió de publicacions (des de 1984).

Difusió i qualitat editorial

Apunts: Medicina de l'esport (ISSN paper 1886-6581)
Revista especialitzada en medicina i l'activitat física i l'esport. És propietat del Consell Català de l'Esport i òrgan d'expressió de la Societat Catalana de Medicina de l'Esport (des de 1964).

Difusió i qualitat editorial

Revista de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya (ISSN paper 1133-3286)
Aquesta revista conté informació del moviment dels acadèmics i de les activitats de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya (des de 1991, hereva de la Revista de la Reial Acadèmia de Medicina de Barcelona d’Anales de medicina y cirugía.

Difusió i qualitat editoria

Psicologia

Dynamis: Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque Historiam Illustrandam (ISSN 0211-9536)
Publicació anual (articles, notes o documents) sobre història de la medicina i de la salut o història de les ciències, escrits en qualsevol idioma de l'àmbit de la Unió Europea.

Difusió i qualitat editorial

Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia (ISSN 1135-1268)
Revista científica de psicologia, de caràcter anual, interessada en la difusió de treballs originals, científics, tècnics i professionals, sobretot en aquells que ofereixen resultats empírics novells de caràcter experimental o d’estudis de camp que presenten perspectives del treball aplicat i mètodes professionals (des de 1994).
Disponible en la Biblioteca de la UA

Assessorament SL