2020-21 ASSIGNATURES PROFESSIONALITZANTS EN LLENGUA CATALANA

OFERTA CURS ACADÈMIC 2020-21

El Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües ha activat l'assignatura:

500359 - LLENGUA CATALANA I COMUNICACIÓ CIENTÍFICA

Assignatura  de 2n quadrimestre
Calendari de docència: del 3 de febrer al 26 de maig de 2021

Horari:

• Grup 1: Dimarts i dijous, de 17 a 19 h. Aula: A2/A02, Aulari II
  • Grup 2: Dilluns i dimecres, de 19 a 21 h. Aula: A1/1-50X, Aulari I

Prova final de l'assignatura:    Aula:

La Normativa per a l'obtenció del Certificat de Capacitació Docent en Valencià i el Diploma de mestre en Valencià incorpora aquesta assignatura per als estudis en què l'alumnat no té la possibilitat de cursar prou assignatures lligades a l'àmbit del coneixement de la Filologia Catalana.

El Servei de Llengües es reserva el dret a modificar l'oferta de grups si no hi ha un mínim de 5 persones matriculades.

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Places: 60 en cadascun dels grups.
Preu: 105,60 €

Dates preinscripció: del 26 d'octubre al 9 de novembre de 2020,  s'ha de fer obligatòriament una preinscripció prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció.

En el formulari de preinscripció trieu l'opció "ACREDITACIÓ I CAPACITACIÓ DOCENT EN LLENGÜES"

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

Per a fer la matrícula cal accedir al UACLOUD/Campus Virtual de la Universitat d'Alacant. El rebut de la taxa de matrícula no es pot domiciliar.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua