Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge

Termini de presentació ampliat fins al 15 de juliol

Lampliació terminia Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d'Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el XII Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge

Pot concórrer alumnat del curs 2019-2020 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja sigut premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, farà falta que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2019-2020.

Tots els treballs han de presentar-se en valencià.

Consulta en les bases les condicions tècniques per als curtmetratges de ficció, les obres audiovisuals (audiovisuals publicitaris, videoclips, videocreacions, vídeos educatius) i les categories de subtitulació i doblatge.

Es recomana als autors que, per a demanar revisió lingüística i estilística de guions, textos de crèdits o, fins i tot, assessorament en els diàlegs, es dirigisquen al correu concursos.cultura@ua.es.

El termini de presentació de treballs ja està obert i acaba el 15 de juliol

Premis

1. Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €
2. Premi al Millor Videoclip, dotat amb 250 €