Premi Sambori Universitari de Narrativa Curta en Valencià

Edició 2021 - 18è Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià

La   Fundació Sambori   amb la col·laboració de la  Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I, Universitat Miguel Hernández d'Elx, Universitat Politècnica de València i Universitat de València, convoca el divuité Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià   PREMI SAMBORI 2021  dirigit als estudiants de les universitats públiques valencianes.

Resum de les bases
  • Poden participar en aquest concurs tots els estudiants matriculats en el curs 2020-2021, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats).
  • Només es pot presentar una obra per autor o autora, la qual ha de ser original, inèdita, no premiada ni pendent de resolució en un altre concurs i amb una qualitat lingüística adequada al nivell. Les obres poden ser d'autoria col·lectiva.
  • Les obres hauran de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines.
  • Cal presentar les obres fins al 15 de març de 2021 (inclòs) per correu electrònic a l'adreça fundacio@sambori.net .  L'obra ha d'anar en un arxiu adjunt en PDF, a més d'emplenar el  full de participació .
  • El Jurat concedirà tres premis principals. El primer premi estarà dotat amb 1.000 €, el segon, amb 750 €, i el tercer, amb 500 €. Si hi ha accèssits, estaran dotats amb 250 € cadascun. Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí" que edita la Fundació Sambori i també es podran publicar en la web de la  Fundació Sambori .

Sambori 2021

Convocatòries anteriors