Cursos de valencià de l'SL

Oferta de cursos 2017-18 Campus de Sant Vicent

El Servei de Llengües (SL) ofereix cursos en dues modalitats diferents:

• Semipresencials: amb una part presencial que es fa en una aula i una part no presencial. L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tenir dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.
  • No presencials: els cursos s'han de seguir a través d'Internet, tenen un servei de tutories individualitzades i grups de conversa optatius al CAU. La realització del 80% de les activitats del curs dóna dret a un certificat d'assistència. La matriculació a un curs no presencial comporta la matriculació automàtica a la prova d'acreditació si s'ha completat el 90% de les activitats del curs.

Consulta l'oferta de cursos de valencià a les seus universitàries (pots accedir des del menú de l'esquerra)

Formació SLC

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464