Cursos de valencià del SL

Oferta de cursos 2019-20 Campus de Sant Vicent

El Servei de Llengües (SL) ofereix cursos en dues modalitats diferents:

Seguint instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l´activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març.
 La docència s'impartirà de manera virtual. El professorat dels cursos us informarà de les adaptacions que es faran per a garantir-la.

• No presencials : els cursos s'han de seguir a través d'Internet, tenen un servei de tutories individualitzades i grups de conversa optatius al CAU. La realització del 80% de les activitats del curs dóna dret a un certificat d'assistència. La matriculació a un curs no presencial comporta la matriculació automàtica a la prova d'acreditació si s'ha completat el 90% de les activitats del curs.

Oferta de cursos 2019-20 a les seus.

Formació SL