Cursos de valencià en la Seu de la Nucia

CURSOS SEMIPRESENCIALS PRIMER QUADRIMESTRE A LA NUCIA 2017/2018

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza cursos semipresencials de 100 hores:

• 50 h presencials de continguts lèxics i gramaticals
  • 50 h de treball en línia
  • En classe:
  • explicació dels continguts lèxics, gramaticals i estilístics
  • treball de la part oral
  • En casa:
  • activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic (en línia i en el llibre)
  • tasques escrites i orals (en línia)
  • pràctiques de fonètica
  • estudi

L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

Nivells

C2

El nivell C2 és el nivell més avançat de coneixement de la llengua. Per a situar-te, és un nivell més avançat que l'antic Superior. Està orientat a qui és capaç de comprendre tot tipus de textos i discursos llargs i complexos; es pot expressar amb fluïdesa i espontaneïtat; sap usar el valencià de manera eficaç en tots els àmbits; i és capaç de produir textos molt estructurats, correctes i detallats sobre temes complexos. A més, ha de dominar les excepcions gramaticals i ortogràfiques, ha d'usar un lèxic ampli i variat i ha de fer una pronunciació genuïna.

Amb el nivell C2 podràs comprendre sense esforç tot tipus de textos i discursos llargs i complexos. Et podràs expressar amb fluïdesa i espontaneïtat i seràs capaç d'usar el valencià en les situacions més complexes i respectant tots els registres. També seràs capaç de produir textos molt estructurats, correctes i detallats amb un ampli domini del llenguatge i els matisos subtils de significat. Aprendràs les excepcions gramaticals i ortogràfiques, ampliaràs el lèxic i faràs una pronunciació genuïna.
GUIA DOCENT

Cal acreditar el nivell C1

HORARIS

NIVELL CALENDARI DEL CURS DIA HORA AULA NOMBRE DE PLACES OBSERVACIONS
C2

Del 25-09-2017 al 10-01-2018

Dilluns i dimecres  18-20 h. Seu Universitària de la Nucia, Avda, Porvilla, La Nucia

Nombre mínim i màxim d'alumnes per grup:

Matrícula i preu

TERMINI DE MATRÍCULA:

S'ha de fer obligatòriament una preinscripció entre les 9 hores del 4 de setembre i les 14 hores del 8 de setembre de 2017, prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció. -Recomanem utilitzar Mozilla Firefox-

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates matrícula que us hem assignat i el rebut.

Cal adjuntar la següent documentació en el formulari:

- DNI

- Les persones vinculades a entitats amb conveni amb la UA, amb dret a descompte, hauran de pujar el justificant.

- C1 de valencià

PREUS DE MATRÍCULA

50 € per a l'alumnat / Alumni UA.

60 € per a entitats sense ànim de lucre o entitats amb conveni amb la UA.

80 € per al públic en general.

Gratuït per al PDI de la UA

Formació SLC

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464