Cursos de valencià Seu de Torrevella

CURSOS SEMIPRESENCIALS SEGON QUADRIMESTRE A TORREVELLA 2018/2019

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza cursos semipresencials de 100 hores:

• 60 h presencials de continguts lèxics i gramaticals
  • 40 h de treball en línia
  • En classe:
  • explicació dels continguts lèxics, gramaticals i estilístics
  • treball de la part oral
  • En casa:
  • activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic (en línia i en el llibre)
  • tasques escrites i orals (en línia)
  • pràctiques de fonètica
  • estudi

L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

Nivells

C1

El nivell C1 de valencià va adreçat a les persones que tenen acreditat un nivell B2. Aquestes persones són capaces de comprendre el llenguatge oral estàndard cara a cara o vehiculat a través de mitjans de comunicació en produccions relacionades amb la vida personal, social, acadèmica o professional.  A més, tenen un vocabulari de lectura ampli. En la producció oral, poden desenvolupar presentacions ben estructurades i saben parlar amb fluïdesa i amb un control bastant acceptable de la gramàtica. En la producció escrita, són capaces de fer textos clars i detallats sobre diversos temes, respectant una gramàtica bastant correcta.

Amb el nivell C1 de valencià podràs comprendre tot tipus de textos i discursos llargs i complexos. A més, et podràs expressar amb fluïdesa i espontaneïtat i sabràs usar el valencià de manera eficaç en tots els àmbits. També seràs capaç de produir textos ben estructurats, correctes i detallats sobre temes complexos. Aprendràs les excepcions gramaticals i ortogràfiques, ampliaràs el lèxic i faràs una pronúncia genuïna.

GUIA DOCENT

Cal acreditar el nivell B1

HORARIS

NIVELL CALENDARI DEL CURS DIA HORA AULA NOMBRE DE PLACES OBSERVACIONS

C1

grup 13

De l'11/02/2019 al 29/05/2019

Dilluns i dimecres 19-21 h IES Las Lagunas

Nombre mínim i màxim d'alumnes:

Matrícula i preu

TERMINI DE MATRÍCULA:

S'ha de fer obligatòriament una preinscripció entre les 9 hores del 21 de gener i les 14 hores del 28 de gener de 2019, prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció. -Recomanem utilitzar Mozilla Firefox-

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

Cal adjuntar la següent documentació en el formulari:

- DNI

- Les persones vinculades a entitats amb conveni amb la UA, amb dret a descompte, hauran de pujar el justificant.

- B1 de valencià, excepte en el curs B1.

PREUS DE MATRÍCULA

50 € per a l'alumnat / Alumni UA.

60 € per a entitats sense ànim de lucre o entitats amb conveni amb la UA.

80 € per al públic en general.

Gratuït per al PDI de la UA

Formació SL