Cursos de valencià a la Seu de Villena

CURSOS PRESENCIALS PRIMER QUADRIMESTRE A VILLENA 2019/2020

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza cursos presencials de 60 hores:

• 60 h presencials de continguts lèxics i gramaticals
  • En classe:
  • explicació dels continguts lèxics, gramaticals i estilístics
  • treball de la part oral
  • En casa:
  • activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic (en línia i en el llibre)
  • tasques escrites i orals (en línia)
  • pràctiques de fonètica
  • estudi

L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

Nivells

B1

El nivell B1 correspon a l'antic nivell Elemental. Està orientat a qui té uns coneixements bàsics de valencià i és capaç de comprendre i mantenir una conversa quotidiana bàsica (informació personal, hàbits, compres, aficions...) i pot escriure textos breus com anuncis, notes o correus electrònics curts.
Amb el nivell B1 podràs comprendre informació sobre temes relatius a la faena, l'escola, l'oci, etc., i podràs argumentar, explicar i conversar amb certa fluïdesa sobre temes diversos. Aprendràs el gros dels aspectes ortogràfics, lèxics, de pronunciació i gramaticals de la llengua.

GUIA DOCENT

HORARIS

NIVELL CALENDARI DEL CURS DIA HORA AULA NOMBRE DE PLACES OBSERVACIONS

B1

grup 4

Del 23-09-2019 al 8-01-2020

Dimarts i dijous  16-18 h Seu Universitària de Villena (C/La Tercia nº 12)

Nombre mínim i màxim d'alumnes per grup:

C1

El nivell C1 de valencià va adreçat a les persones que tenen acreditat un nivell B2. Aquestes persones són capaces de comprendre el llenguatge oral estàndard cara a cara o vehiculat a través de mitjans de comunicació en produccions relacionades amb la vida personal, social, acadèmica o professional.  A més, tenen un vocabulari de lectura ampli. En la producció oral, poden desenvolupar presentacions ben estructurades i saben parlar amb fluïdesa i amb un control bastant acceptable de la gramàtica. En la producció escrita, són capaces de fer textos clars i detallats sobre diversos temes, respectant una gramàtica bastant correcta.

Amb el nivell C1 de valencià podràs comprendre tot tipus de textos i discursos llargs i complexos. A més, et podràs expressar amb fluïdesa i espontaneïtat i sabràs usar el valencià de manera eficaç en tots els àmbits. També seràs capaç de produir textos ben estructurats, correctes i detallats sobre temes complexos. Aprendràs les excepcions gramaticals i ortogràfiques, ampliaràs el lèxic i faràs una pronúncia genuïna.

GUIA DOCENT

Cal acreditar el nivell B1

HORARIS

NIVELL CALENDARI DEL CURS DIA HORA AULA NOMBRE DE PLACES OBSERVACIONS

C1

grup 5

Del 23-09-2019 al 8-01-2020   Dimarts i dijous 18-20 h  Seu Universitària de Villena (C/La Tercia nº 12)

Nombre mínim i màxim d'alumnes:

Matrícula i preu

TERMINI DE MATRÍCULA:

S'ha de fer obligatòriament una preinscripció entre les 9 hores del 3 de setembre i les 14 hores del 9 de setembre de 2019, prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció. -Recomanem utilitzar Mozilla Firefox-

Degut a que la preinscripció oficial coincideix amb les festes patronals, podeu fer la preinscripció des del 8 fins el 31 de juliol mitjançant el següent formulari

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates matrícula que us hem assignat i el rebut. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

Cal adjuntar la següent documentació en el formulari:

- DNI

- Les persones vinculades a entitats amb conveni amb la UA, amb dret a descompte, hauran de pujar el justificant.

- B1 de valencià en el cas de fer el C1 de valencià

PREUS DE MATRÍCULA

50 € per a l'alumnat / Alumni UA.

60 € per a entitats sense ànim de lucre o entitats amb conveni amb la UA.

80 € per al públic en general.

Gratuït per al PDI de la UA

Formació SL