Cursos de valencià en la seu d'Elda

CURSOS PRESENCIALS SEGON QUADRIMESTRE A ELDA 2019/2020

Seguint instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l´activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març.
 La docència s'impartirà de manera virtual. El professorat dels cursos us informarà de les adaptacions que es faran per a garantir-la.

Preguntes freqüents sobre els cursos de valencià

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza cursos presencials de 60 hores:

• 60 h presencials de continguts lèxics i gramaticals
  • En classe:
  • explicació dels continguts lèxics, gramaticals i estilístics
  • treball de la part oral
  • En casa:
  • activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic (en línia i en el llibre)
  • tasques escrites i orals (en línia)
  • pràctiques de fonètica
  • estudi

L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

Nivells

C1

El nivell C1 de valencià va adreçat a les persones que tenen acreditat un nivell B2. Aquestes persones són capaces de comprendre el llenguatge oral estàndard cara a cara o vehiculat a través de mitjans de comunicació en produccions relacionades amb la vida personal, social, acadèmica o professional.  A més, tenen un vocabulari de lectura ampli. En la producció oral, poden desenvolupar presentacions ben estructurades i saben parlar amb fluïdesa i amb un control bastant acceptable de la gramàtica. En la producció escrita, són capaces de fer textos clars i detallats sobre diversos temes, respectant una gramàtica bastant correcta.

Amb el nivell C1 de valencià podràs comprendre tot tipus de textos i discursos llargs i complexos. A més, et podràs expressar amb fluïdesa i espontaneïtat i sabràs usar el valencià de manera eficaç en tots els àmbits. També seràs capaç de produir textos ben estructurats, correctes i detallats sobre temes complexos. Aprendràs les excepcions gramaticals i ortogràfiques, ampliaràs el lèxic i faràs una pronúncia genuïna.

GUIA DOCENT

Cal acreditar el certificat de nivell B1 o equivalent.

HORARIS

NIVELL  CALENDARI DEL CURS  DIA  HORA  AULA  NOMBRE DE PLACES  OBSERVACIONS

C1

Del 10-02-2020 al 28-05-2020  Dilluns i dimecres  18-20  Edifici del Museu del Calçat. Av. Chapi, 32

Nombre mínim i màxim d'alumnes per grup:

20-25

Avís: En el segon quadrimestre, les persones que superen la prova oral podran matricular-se d'un curs de nivell següent, ja que les notes finals de la convocatòria de gener es publicaran posteriorment a l'inici dels cursos del Servei de Llengües.

Matrícula i preu

TERMINI DE MATRÍCULA:

S'ha de fer obligatòriament una preinscripció entre les 9 hores del 22 de gener i les 14 hores del 27 de gener de 2020, prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció. -Recomanem utilitzar Mozilla Firefox-

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates matrícula que us hem assignat i el rebut. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

Cal adjuntar la següent documentació en el formulari:

- DNI

- Les persones vinculades a entitats amb conveni amb la UA, amb dret a descompte, hauran de pujar el justificant.

PREUS DE MATRÍCULA

50 € per a l'alumnat / Alumni UA.

60 € per a entitats sense ànim de lucre o entitats amb conveni amb la UA.

80 € per al públic en general.

Gratuït per al PDI de la UA

Formació SL