Cursos de valencià en la seu de Petrer

CURSOS PRESENCIALS SEGON QUADRIMESTRE A PETRER 2019/2020

Seguint instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l´activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març.
 La docència s'impartirà de manera virtual. El professorat dels cursos us informarà de les adaptacions que es faran per a garantir-la.

Preguntes freqüents sobre els cursos de valencià

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza cursos presencials de 60 hores:

• 60 h presencials de continguts lèxics i gramaticals
  • En classe:
  • explicació dels continguts lèxics, gramaticals i estilístics
  • treball de la part oral
  • En casa:
  • activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic (en línia i en el llibre)
  • tasques escrites i orals (en línia)
  • pràctiques de fonètica
  • estudi

L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

Nivells

B2

El nivell B2 de valencià correspon, bastant aproximadament, a l'antic nivell Mitjà pel que fa als continguts i el grau d'exigència. Està orientat a qui té uns coneixements elementals de valencià i és capaç de comprendre i mantenir una conversa quotidiana sense ajuda, pot argumentar, explicar i conversar amb certa fluïdesa sobre diversos temes i és capaç d'escriure diversos tipus de text controlant els aspectes bàsics de l'ortografia, el lèxic i la gramàtica.

Amb el nivell B2 de valencià podràs comprendre el llenguatge oral estàndard cara a cara o vehiculat a través de mitjans de comunicació en produccions relacionades amb la vida personal, social, acadèmica o professional.  A més, tindràs un vocabulari de lectura ampli. En la producció oral, podràs desenvolupar presentacions ben estructurades i sabràs parlar amb fluïdesa i amb un control bastant acceptable de la gramàtica. En la producció escrita, seràs capaç de fer textos clars i detallats sobre diversos temes, respectant una gramàtica bastant correcta.

GUIA DOCENT

Cal acreditar el certificat de nivell B1 o equivalent.

HORARIS
 NIVELL  CALENDARI DEL CURS  DIA  HORA  AULA  NOMBRE DE PLACES  OBSERVACIONS

B2

grup

Del 10-02-2020 al 28-05-2020  Dilluns i dimecres  18-20 h  Seu, c/ Lluis Chorro, 7. Petrer

Nombre mínim i màxim d'alumnes per grup:

20-25

Avís: En el segon quadrimestre, les persones que superen la prova oral podran matricular-se d'un curs de nivell següent, ja que les notes finals de la convocatòria de gener es publicaran posteriorment a l'inici dels cursos del Servei de Llengües.

Matrícula i preu

TERMINI DE MATRÍCULA:

S'ha de fer obligatòriament una preinscripció entre les 9 hores del 22 de gener i les 14 hores del 27 de gener de 2020, prèvia a la matrícula. Formulari de preinscripció. -Recomanem utilitzar Mozilla Firefox-

La Secretaria de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant l'alumnat de la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates matrícula que us hem assignat i el rebut. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

Cal adjuntar la següent documentació en el formulari:

- DNI

- Les persones vinculades a entitats amb conveni amb la UA, amb dret a descompte, hauran de pujar el justificant.

- B1 de valencià.

PREUS DE MATRÍCULA

50 € per a l'alumnat / Alumni UA.

60 € per a entitats sense ànim de lucre o entitats amb conveni amb la UA.

80 € per al públic en general.

Gratuït per al PDI de la UA

Formació SL