Proves d'acreditació de valencià 2016-2017 2n quadrimestre

PROVES D'ACREDITACIÓ DE VALENCIÀ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant ha convocat proves d'acreditació de valencià per al mes de maig-juny de 2017.
La superació de les proves d'acreditació de valencià de la UA comporta l'expedició d'un certificat de la UA.
Més informació ací:

Nivells que poden acreditar-se:
  • Nivell A2 i B1 per a totes les persones interessades
  • Nivell B2, C1 i C2 només per a:
    • alumnes i exalumnes d'estudis oficials de la UA.
    • alumnes i exalumnes dels cursos de valencià de la UA
    • personal d'administració i serveis de la UA.
    • personal docent i investigador de la UA.

Dates, aules i horari de les proves:

Campus de Sant Vicent del Raspeig

DIA NIVELL AULA HORA D'INICI DE LA PROVA HORA D'ACABAMENT NOMBRE DE PLACES OFERIDES
Dimecres, 31 de maig

Aulari I, aula 51X

Aulari I, aula 36X i 37X

Al voltant de les 20:00 h

A2 125

B2 150

Dijous, 1 de juny B1 Aulari I, aula 37X 125
Divendres, 2 de juny C2

Aulari I, aula 37X i 50X

Dissabte, 3 de juny C1 Aulari I, aula 37X i 50X 09:00 14:00 125

Seu de Torrevella

Dimecres, 31 de maig

IES Las Lagunas de Torrevella

Al voltant de les 20:00 h

A2 50

B2 50

Dijous, 1 de juny B1 IES Las Lagunas de Torrevella 50
Dissabte, 3 de juny C1 IES Las Lagunas de Torrevella 9:00 h Al voltant de les 14:00 h 50
 A Torrevella no convoquem la prova d'acreditació del nivell C2

Preinscripció  i matriculació de les proves d'acreditació de valencià

Des de les 9 hores del dimecres 26 d'abril fins les 14 hores del divendres 12 de maig.
Les persones inscrites en els cursos de valencià 2016-17 del segon quadrimestre no cal que formalitzen la preinscripció i matrícula a les proves, la Secretaria de Llengües els matricularà de la prova de nivell corresponent al curs de valencià que estan cursant, sempre que hagen superat el 80% d'assistència als cursos semipresencials o que hagen completat el 90% de les activitats als cursos no presencials.

1) Cal sol·licitar la preinscripció en aquest FORMULARI.
Trieu l'opció “activitats acadèmiques no reglades de menys de 200 hores lectives” i SELECCIONEU "PROVES D'ACREDITACIÓ DE VALENCIÀ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT"

2) Una vegada emplenat el formulari, rebreu un correu de confirmació en el qual us comunicarem que el formulari s'ha enviat correctament i que inclourà un codi de referència. Aquest codi és convenient guardar-lo, perquè el necessitareu en cas de voler fer alguna modificació de la preinscripció.

3) La Secretaria de Llengües revisarà les sol·licituds de preinscripció, les validarà per ordre cronològic i us enviarà un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

(Hem detectat que alguns gestors de correu classifiquen el correu de la UA com a spam i el redireccionen a una carpeta de correu no desitjat, estigueu pendents d'aquesta possibilitat)

Preus de la prova:

27,34 € per nivell.
Gratuït per a l'alumnat dels cursos de valencià (en el nivell que estan cursant en l'edició 2016/17 segon quadrimestre), per al personal d'administració i serveis de la UA, i per al personal docent i investigador UA.

Programa, estructura i model de les proves:
Feu clic ací
Llistes provisionals de persones matriculades a les proves d'acreditació:
Llista d'espera

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a la Secretaria de Llengües a través de servei.llengues@ua.es. Les llistes definitives de persones matriculades a les proves d'acreditació es publicaran el dilluns 22 de maig de 2017.

Llistes definitives de persones matriculades a les proves d'acreditació:

Resultats provisionals proves d'acreditació (publicació el 3 de juliol)

Termini per a sol·licitar la revisió d’examen: fins al 6 de juliol a les 24:00. Heu d’emplenar aquest formulari.

La revisió serà els dies 10 i 11 de juliol.

Resultats definitius proves d'acreditació

Certificat d'acreditació de coneixements de valencià
Les persones que han superat la prova podran descarregar-se el certificat electrònic des de l'UACloud:
eAdministració-->Tràmits acadèmics-->Certificat d'acreditació de coneixement de valencià

Tel: Llengües 96 590 3485 -- Cultura 96 590 9387

Google+: http://www.google.com/+CulturaenlaUA

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464