Proves d'acreditació de valencià 2018-19. Gener

PROVES D'ACREDITACIÓ DE VALENCIÀ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant ha convocat proves d'acreditació de valencià per al mes de gener de 2019.
La superació de les proves d'acreditació de valencià de la UA comporta l'expedició d'un certificat de la UA.
Més informació ací:

Persones que poden participar en les proves:
  • El nivell A1 està adreçat només a l'alumnat matriculat en el curs de valencià A1 per a estudiants estrangers
  • Els nivells A2 i B1 estan adreçats a totes les persones interessades
  • Els nivells B2, C1 i C2 estan adreçats a:
    • Alumnat i egressats d'estudis oficials de la UA (que han obtingut un títol d'estudis oficials de la Universitat d'Alacant).
    • Alumnat i antic alumnat dels cursos de valencià de la UA
    • Personal d'administració i serveis de la UA (PAS).
    • Personal docent i investigador de la UA (PDI)
 Per a poder participar-hi cal tenir divuit anys.

Dates, aules i horari de les proves

Gener 2019

NIVELL DIA PROVA ORAL AULA HORA D'INICI DE LA PROVA DIA PROVA ESCRITA AULA HORA D'INICI DE LA PROVA NOMBRE DE PLACES OFERIDES
CAMPUS DE SANT VICENT DEL RASPEIG
A2   Dilluns 14 de gener  Aulari I  15:45 h  Dijous 24 de gener   Aulari I  16:00 h 25
B1  Divendres 18 de gener   Aulari I  15:45 h  Divendres 25 de gener   Aulari I  16:00 h 75
B2  Dilluns 14 de gener   Aulari I  15:45 h  Dijous 24 de gener

16:00 h 150
C1  Divendres 18 de gener   Aulari I  15:45 h Divendres 25 de gener

16:00 h 350
C2  Dilluns 14 de gener   Aulari I  15:45 h Dijous 24 de gener

16:00 h 250

Preinscripció i matriculació de les proves d'acreditació de valencià

Termini de preinscripció: des de les 9 hores del dijous 15 de novembre fins a les 23:59 hores del dimecres 5 de desembre de 2018.
Les persones inscrites en els cursos de valencià 2018-19 del primer quadrimestre no cal que formalitzen la preinscripció i matrícula a les proves. La Secretaria de Llengües els matricularà de la prova de nivell corresponent al curs de valencià que estan cursant.

1) Si no sou alumnes d'un curs de valencià del Servei de Llengües de la UA (curs 2018-19), cal sol·licitar la preinscripció en aquest FORMULARI. Trieu l'opció PROVES D'ACREDITACIÓ (Recomanem la utilització del navegador Firefox).

2) Una vegada emplenat el formulari, rebreu un correu de confirmació en el qual us comunicarem que el formulari s'ha enviat correctament i que inclourà un codi de referència. Aquest codi és convenient desar-lo, perquè el necessitareu en cas de voler fer alguna modificació de la preinscripció.

3) La Secretaria de Llengües revisarà les sol·licituds de preinscripció, les validarà per ordre cronològic i us enviarà un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

(Hem detectat que alguns gestors de correu classifiquen el correu de la UA com a spam i el redirigeixin a una carpeta de correu no desitjat, estigueu pendents d'aquesta possibilitat)

Preus de la prova

27,34 € per nivell.

Gratuït per a l'alumnat dels cursos de valencià (en el nivell que estan cursant en l'edició 2018/19, primer quadrimestre), per al personal d'administració i serveis de la UA, i per al personal docent i investigador UA.

Programa, estructura i model de les proves

Feu clic ací

Publicació de les llistes provisionals d'alumnes matriculats

10 de desembre de 2018.

Fins al dia 15 de desembre podeu comunicar les incidències a la Secretaria de Llengües a través de servei.llengues@ua.es

Publicació de les llistes definitives d'alumnes matriculats

19 de desembre de 2018

Publicació dels resultats i termini de revisió

El dia 16 de gener es publicarà la nota de la prova oral dels nivells A2, B2 i C2.

El dia 23 de gener es publicarà la nota de la prova oral dels nivells B1 i C1.

A partir del dia 25 de febrer es publicaran els resultats provisionals en aquesta pàgina web.
Contra els resultats provisionals de les proves orals i escrites es pot demanar una revisió a la comissió examinadora mitjançant aquest formulari entre les 9 hores del 26 de febrer i les 14 hores del 28 de febrer de 2019. Una vegada sol·licitada la revisió es convocarà les persones interessades per als dies 4 i 5 de març de 2019.
Les notes definitives es publicaran el dia 13 de març de 2019.

Obtenció de certificat

Una volta tancades les actes (després de la revisió d'exàmens), les persones que hagen superat la prova podran descarregar-se el certificat electrònic des de l'UACloud: eAdministració-->Tràmits acadèmics-->Certificat d'acreditació de coneixement de valencià.

Google+: http://www.google.com/+CulturaenlaUA