Proves d'acreditació de valencià 2019-20. Gener

PROVES D'ACREDITACIÓ DE VALENCIÀ DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant ha convocat proves d'acreditació de valencià per al mes de gener 2020 .
La superació de les proves d'acreditació de valencià de la UA comporta l'expedició d'un certificat de la UA.
Més informació ací:

Persones que poden participar en les proves:
  • Alumnat i egressats d'estudis oficials de la UA (que han obtingut un títol d'estudis oficials de la Universitat d'Alacant).
  • Alumnat i antic alumnat dels cursos de valencià de la UA
  • Personal d'administració i serveis de la UA (PAS).
  • Personal docent i investigador de la UA (PDI)
 Per a poder participar-hi cal tenir divuit anys abans del 13 de gener de 2020.

Dates, aules i horari de les proves

Gener 2020

NIVELL DIA PROVA ORAL

AULA

ORAL

HORA D'INICI DE LA PROVA DIA PROVA ESCRITA

AULA

ESCRIT

HORA D'INICI DE LA PROVA NOMBRE DE PLACES OFERIDES
CAMPUS DE SANT VICENT DEL RASPEIG
A2  13 de gener

23 de gener    16 h   20
B1  17 de gener

24 de gener    16 h   100
B2  13 de gener

23 de gener    16 h  180
C1   16 i 17 de gener

24 de gener     16 h  500
C2 13 de gener

23 de gener     16 h 240
Aula d'incidències:

Preinscripció i matriculació de les proves d'acreditació de valencià

Termini de preinscripció: des de les 9 hores del dilluns 11 de novembre fins a les 23:59 hores del divendres 29 de novembre de 2019.

Les persones inscrites en els cursos de valencià 2019-20, si compleixen el requisits indicats en la guia docent del curs, no cal que formalitzen la preinscripció i matrícula a les proves. La Secretaria de Llengües els matricularà de la prova de nivell corresponent al curs de valencià que estan cursant.

1) Si no sou alumnes d'un curs de valencià del Servei de Llengües de la UA (curs 2019-20), heu de sol·licitar la preinscripció en aquest FORMULARI . Trieu l'opció PROVES D'ACREDITACIÓ (Recomanem la utilització del navegador Firefox).

2) Una vegada emplenat el formulari, rebreu un correu de confirmació en el qual us comunicarem que el formulari s'ha enviat correctament i que inclourà un codi de referència. Aquest codi és convenient desar-lo, perquè el necessitareu en cas de voler fer alguna modificació de la preinscripció.

3) La Secretaria de Llengües revisarà les sol·licituds de preinscripció, les validarà per ordre cronològic i us enviarà un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat. És molt important que us matriculeu en les dates assignades; si no, perdreu el dret de matrícula.

(Hem detectat que alguns gestors de correu classifiquen el correu de la UA com a spam i el redirigeixen a una carpeta de correu no desitjat, estigueu pendents d'aquesta possibilitat)

Preus de la prova

27,34 € per nivell.

Gratuït per a l'alumnat dels cursos de valencià (en el nivell que estan cursant en l'edició 2019-20), per al personal d'administració i serveis de la UA, i per al personal docent i investigador UA.

El pagament haureu de fer-lo efectiu en el termini que us indique el rebut i, en tot cas, abans del començament de les proves. No estareu efectivament matriculats fins que el rebut estiga abonat. Recordeu que podeu optar per l'opció de pagament amb targeta bancària o en qualsevol entitat bancària que s'indica en el rebut. El rebut estarà disponible en l'aplicació Pagament de rebuts dins d'UACloud.

Programa, estructura i model de les proves

Feu clic ací

Publicació de les llistes provisionals d'alumnes matriculats

2 de desembre. Fins el dia 5 de desembre podeu comunicar les incidències a servei.llengües@ua.es

Publicació de les llistes definitives d'alumnes matriculats

10 de desembre

Avís: Totes aquelles persones que sol·liciten un canvi de data de la prova oral del nivell C1 o un canvi d’hora de qualsevol dels altres nivells, hauran d’escriure un correu electrònic a servei.llengues@ua.es desde el 10 de desembre fins al 13 de desembre, a les 14 h, i facilitar aquesta informació:
- Nom i cognoms
- DNI
- Nivell
- Canvi que sol·licita
- Document que acredite la sol·licitud del canvi de la prova oral

Aquests són els casos en què es pot demanar un canvi d’hora (nivells A2, B1, B2 i C2) o data (només en el C1):
Coincidència amb un examen oficial (UA, EOI, etc.)
Motius laborals justificats
Cita mèdica amb justificant

Publicació de l'ordre de crida i aules de la prova oral

Publicació dels resultats provisionals de la prova oral

15 de gener de 2020 proves A2, B2 i C2
 21 de gener de 2020 proves B1 i C1

Publicació dels resultats provisionals de la prova escrita

24 de febrer de 2020

Publicació dels resultats i termini de revisió

A partir del dia 24 de febrer es publicaran els resultats provisionals en aquesta pàgina web.
Contra els resultats provisionals de les proves orals i escrites es pot demanar a la Comissió examinadora assistir a la revisió presencial. Per a fer-ho, cal emplenar aquest formulari, que estarà actiu a partir de les 9 h del 25 de febrer i les 14 h del dia 27 de febrer.
Una vegada sol·licitada la revisió, els dies 29 de febrer, 2 i 3 de març, aquelles persones que han emplenat el formulari rebran un correu de confirmació amb l'hora i el dia assignats.
Les revisions presencials es faran els dies 4 i 5 de març
Procediment de reclamació
Del 25 de febrer fins el 9 de març la persona examinanda pots presentar una reclamació de la qualificació de la seua prova per registre d'entrada de la Universitat d'Alacant. Per a més informació sobre el procediment de reclamació i revisó, consulteu la convocatòria marc de la CIEACOVA.

Publicació dels resultats definitius de les proves

Les notes definitives es publicaran el dia 23 de març

Obtenció de certificat

Una volta tancades les actes (després de la revisió d'exàmens), les persones que hagen superat la prova podran descarregar-se el certificat electrònic des de l'UACloud: eAdministració-->Tràmits acadèmics-->Certificat d'acreditació de coneixement de valencià.