Coneguem el país: excursió a Oriola

El rei Pere el Cerimoniós en una carta del 1367, referida als veïns d’Oriola, afirmava:

“Són molt aptes per a la guerra e n’i ha molts qui són molt abtes hòmens a cavall e han acostumat de tenir cavall e armes e de provar e de fer ben lurs afers”

Durant segles Oriola va ser la segona capital i l’entrada meridional del Regne de València, una ciutat de frontera que calia defensar i ennoblir. L’Oriola d’avui ens regala un patrimoni històric i monumental magníficament conservat i posat en valor.

Per això, us proposem dedicar el dissabte 6 de juny a conèixer aquesta emblemàtica ciutat del País Valencià, amb un guia excepcional: Jesús Millan, oriolà i professor d’Història a la Universitat de València.

Si voleu venir-hi, heu de fer el pagament de l’activitat (22 €) al despatx del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística (1a planta edifici Germà Bernàcer).

Data: dissabte 6 de juny

Preu: 22 euros

Inclou desplaçament amb autobús Campus-Oriola-Campus, entrades i dinar.

Eixida: 09.00 h, des del pàrquing que hi ha enfront de l'aulari I

Tornada al campus: 20.00 h (aprox.)

Organitza: Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística.

Secretaria SL