Servei de Llengües - Notícies publicades en Desembre, 2009

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Desembre, 2009
  • Dimecres, 16
  • Navega en valencià

Navega en valencià!

Fes el valencià llengua predeterminada del teu ordinador

Cada vegada és més habitual que les webs multilingües mostren la informació en la llengua en què està configurat el navegador de l'usuari que la visita. Una cosa és tenir el navegador (la interfície, els menús) en una llengua i una altra és la llengua de navegació. Si vols que el teu navegador mostre per defecte en valencià les webs multilingües, entre d'altres el web de la UA, cal que el configures. Ací t'indiquem com fer-ho.

• Dijous, 3

Al Tall

Vicent Torrent presenta a Alacant el darrer disc d’AL TALL: Vergonya, cavallers, vergonya

Vicent Torrent, líder i autor de la majoria de les lletres d’Al Tall, explicarà el procés de creació de l'últim disc i s’hi projectarà un audiovisual.
    Seu Ciutat d’Alacant, dimecres 9 de desembre, a les 20.15 hores, Sala Miguel Hernández. Avinguda Ramón y Cajal, 4, Alacant.

• Dimarts, 1

Escriure el País

Cicle Escriure el País

El divendres 4 de desembre de 2009 a les 12.00 h tindrà lloc la tercera sessió del cicle Escriure el País, amb la participació de l'escriptor, Pasqual Alapont.

Sala de Graus, Facultat de Dret

V Festival Inquiet

Dos premis per a Moriscos, els valencians oblidats d'InfoTV

InfoTV va guanyar dissabte el premi al millor documental en el V Festival Inquiet de Cinema en Valencià, amb Moriscos, els valencians oblidats, elaborat en commemoració del 400 aniversari de l'expulsió. 'Moriscos...' es va convertir en la guanyadora de la nit, en rebre també un segon guardó: el del públic. El documental s'ha elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Gandia, l'Institut Municipal de Cultura d'Elx, la Mancomunitat Cultural de la Marina Alta i la Universitat d'Alacant.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua