Servei de Llengües - Notícies publicades en Novembre, 2009

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Novembre, 2009
  • Divendres, 27

Petició del Calendari 2010

Calendari 2010

Des del Servei de Promoció del Valencià (Vr. TiE) us oferim la possibilitat de rebre al vostre despatx el calendari de l'any 2010 (de paret, de sobretaula i de butxaca) que hem preparat les universitats valencianes. Si voleu rebre el calendari cal que empleneu el formulari que hem preparat.

• Divendres, 20

Conferència

Conferència en valencià

El pròxim dijous, dia 26 de novembre, tindrà lloc la conferència "Patrons evolutius de l'evolució humana" a càrrec de Jordi Agustí Ballester, de la Universitat Rovira i Virgili (ICREA).

Edifici d'Òptica, Sala de Graus Alfredo Orts, a les 18.00 h.

• Divendres, 13

Diàlegs a tres

Converses literàries entre escriptors i públic

L’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, (AELC) i la UA, amb la col·laboració de Fnac, organitzen la trobada d’escriptors del cicle ‘Diàlegs a tres. Converses literàries entre escriptors i públic'. El dos autors convidats en la sessió són Julià de Jodar i Francesc Bayarri.
    Dijous, 19 de novembre, a les 20.00 hores. FNAC Bulevar, Alacant.

• Dimecres, 11

Escriure el País

Cicle Escriure el País

El divendres 13 de gener de 2009 a les 12.00 h tindrà lloc la segona sessió del cicle Escriure el País, amb la participació de l'escriptor, Xavi Sarrià.

Sala d'actes del Col·legi Major.

Nova web

Canvis en UA.ES. Instruccions per a navegar en valencià

La pàgina de la UA ha canviat, i ara mostra la pàgina principal en la llengua en què està configurat el navegador. Com que la majoria dels navegadors tenen predeterminat el castellà, si vols configurar el navegador d’Internet perquè et mostre per defecte les pàgines en valencià, fes clic ací. Per a més informació, fes clic ací. Per a comentaris i suggeriments, fes clic ací.

• spv web

Web SPV

spv webNova web de l'SPV. En construcció

El Servei de Promoció del Valencià està transferint tota la web al nou gestor de continguts (Vualà). Ara és el moment en què vosaltres, els usuaris, ens podeu fer arribar qualsevol suggeriment de millora. Us demanem disculpes per endavant si detecteu algun error, o alguna cosa que no funciona. Utilitzeu la bústia de suggeriments per a comunicar-nos qualsevol incidència. Gràcies.

Conferència

Conferència en valencià

El pròxim dilluns dia 16 de novembre, tindrà lloc la conferència "Els temps dels avalots al País Valencià: Cullera 1911 ", a càrrec de Ricard C. Torres Costa, de la Universitat de València.

Aula GE/2-10P, Facultat de Filosofia i Lletres II, a les 16 h.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua