Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2010

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2010
  • Dimecres, 21

Docència en valencià

Quan et matricules consulta la docència en valencià dels teus estudis i apunta-t'hi!

Estudia en valencià! Perquè...

et permet millorar el valencià de la teua especialitat
    et permet consolidar els coneixements de valencià, i així et serà més fàcil accedir a una 3a llengua
    et facilita l'accés al treball al País Valencià, a les Illes Balears i a Catalunya
    et permet obtenir el Certificat de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià.

Comprova-ho en el web del teu centre i ací.

• Dilluns, 19
  • capacitació en valencià

Capacitació docent en valencià

Pla per a l'obtenció de la capacitació docent en valencià

El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant va aprovar el 06/07/2010 el Pla per a l'obtenció de la capacitació docent en valencià. La Universitat d'Alacant ha de facilitar que tots els estudiants que pensen dedicar-se a l'ensenyament acaben els seus estudis amb la formació lingüística bàsica requerida pel sistema educatiu valencià (C1 o antic Mitjà) i, si és possible, la capacitació, de manera que puguen entrar directament al mercat laboral.

• Dilluns, 5

Lectorats de valencià

Resolucions definitives dels lectorats a Messina (Itàlia) i a Kent

Transcorregut el termini de reclamacions establit en la resolució de 16 de juny de 2010 per la qual es publicaven els resultats provisionals del barem, i no havent-se presentat reclamació alguna, la Comissió de selecció ha publicat l'adjudicació definitiva dels  lectorats a la Universitat de Kent i a la Universitat de Messina.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua