Servei de Llengües - Notícies publicades en Febrer, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Febrer, 2011
  • Dijous, 24
  • logo UA

Oferta de treball

El GIPO de la Fundació General de la Universitat d'Alacant selecciona estudiants amb amplis coneixements de valencià i anglès per a fer pràctiques remunerades

Consulteu l'oferta en aquest enllaç.

• Dilluns, 21
  • Xarxa Vives

Comunicat

La Xarxa Vives rebutja el tancament de les emissions de TV3 al País Valencià

La Xarxa Vives ha emès un comunicat en què rebutja el tancament de les emissions de TV3 al País Valencià. Podeu llegir el comunicat ací.

• Cinemà en valencià 2013

Cinema en valencià

Cinema en valencià a Alacant

Del 3 de març al 2 de juny del 2011, cada dijous als cines Yelmo Cines Porta d'Alacant, podrem veure pel·lícules en valencià. Entrada gratuïta amb la TIU o amb invitació. Recollida d'invitacions a la Sala Aifos i a la secretaria del Servei de Promoció del Valencià. 2 euros per al públic en general. Capacitat limitada a l'aforament del local.

Dijous 2 de juny, Shutter Island (VOS). A les 17.30 i 20.00 h.

Dia internacional de la llengua materna

21 de febrer. Dia internacional de la llengua materna

El Dia Internacional s'ha observat cada any, des de febrer de 2000 per a promoure la diversitat lingüística i cultural i el multilingüisme. La data representa el dia de 1952, quan estudiants que es manifestaven pel reconeixement de la seua llengua, Bangla, com un dels dos idiomes nacionals de l'aleshores Pakistan, van ser morts a tirs per la policia de Dhaka, la capital del que avui és Bangladesh.

• Divendres, 11
  • Ajudes tesis

Resolució d'ajudes de tesis i tesines

Resolució convocatòria 2010

Ja podeu consultar la resolució de la convocatòria de l'any 2010 d'ajudes per a elaborar tesis, projectes de final de carrera, memòries de llicenciatura i memòries d'investigació en valencià que ha publicat el Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa.

• Dijous, 10
  • conferencia Julia Martinez portada

Conferència

Conferència en valencià

El pròxim dilluns, dia 14 de febrer, tindrà lloc la conferència "El Centre Comercial Obert de València" a càrrec de Júlia Martínez Gil, gestora del CCO de València .

Aulari I, aula 15-S, a les 19.00 h.

• Dimecres, 9
  • Premis literaris ciutat d'Elx

XXVI Premis Literaris Ciutat d'Elx

Premi de Poesia "Festa d'Elx" i Premi de Narrativa "Antoni Bru"

L´Institut Municipal de Cultura de l´Ajuntament d´Elx convoca els Premis Literaris Ciutat d´Elx, segons les bases generals i particulars de cada premi. El termini de presentació acaba el dia 25 de juny de 2011.

• Dilluns, 7
  • escultura

Inauguració

La UA acull en el Campus una escultura donada per l'artista Antoni Miró

L’artista Antoni Miró donarà a la Universitat d’Alacant una escultura en commemoració de la Batalla d’Almansa del 25 d’abril de 1707, que va enfrontar els exèrcits borbònics de Felip V i els austriacistes de l’arxiduc Carles d’Àustria. L’escultura, que té unes dimensions de 2,90 x 10 x 1,20 metres i un pes de 4 tones i mitja, s’inaugurarà el 8 de febrer, a les 11.00 hores.

• Dimecres, 2
  • CAU

Centre d'Autoaprenentatge en Valencià

Les possibilitats que ofereix el CAU a hores d'ara

Durant les primeres setmanes de gener de 2011, hem introduït unes millores substancials en la pàgina web del CAU. Aquestes millores redunden en un millor aprofitament dels recursos que oferim a l'alumnat i, per tant, signifiquen una gran oportunitat per als estudiants d'aprendre i assolir el nivell necessari per a aprovar els seus exàmens. Consulta-les ací.

• Dimarts, 1
  • Cinema CAU

Els cicles del CAU

Silenci! Comença la sessió!

El Centre d'Autoaprenentatge de Valencià organitza un cicle de pel·lícules en valencià. La projecció d'aquestes pel·lícules tindrà lloc en la sala audiovisual de la Mediateca de la Universitat d'Alacant. Hi haurà dos projeccions per cada pel·lícula, una de matí i una altra de vesprada. L'assistència és gratuïta.

La primera pel·lícula que veurem és el clàssic dels Monty Python, La vida de Brian. Dimarts, 15 de febrer, a les 12 hores i dijous, 17 de febrer, a les 17 hores.