Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2011
  • Dijous, 21
  • Logo de la UA

Curs inicial de comprensió

El Servei de Promoció de Valencià ofereix, per primera volta, un curs intensiu de valencià orientat a treballar la comprensió oral i escrita dels alumnes nouvinguts que no han tingut mai contacte amb la nostra llengua.

Trobareu tota la informació en aquest enllaç.

• EILC

Curs de valencià per a estudiants Erasmus

El Servei de Promoció de Valencià ofereix, per segon any consecutiu, un curs intensiu de valencià per a estudiants Erasmus (EILC).

Trobareu tota la informació en aquest enllaç.

• Divendres, 15
  • Biblioteca Miguel de Cervantes

La Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes dedica un portal a Al Tall

La Biblioteca Virtual Miguel de Cervantesha inaugurat un portal dedicat a Al Tall, conjunt valencià constituït l’any 1975 per a recuperar músiques tradicionals i crear-ne d’altres de noves basades en les formes ancestrals de cantar i en la fusió amb altres músiques mediterrànies. Aquest nou espai forma part de la Biblioteca Joan Lluís Vives, secció de la Cervantes dedicada a difondre, amb la col·laboració de la Xarxa Vives d'Universitats, les obres més representatives de la cultura valenciana, catalana i balear.

• Dilluns, 11
  • Agenda 2011-2012

Agenda universitària 2011-2012

Formulari de petició per al PAS i el PDI

Si sou PAS o PDI, des del Servei de Promoció del Valencià us oferim la possibilitat de rebre al vostre despatx l'agenda universitària del curs 2011-2012 que com cada any hem preparat. Si voleu rebre l'agenda heu d'emplenar el formulari amb les vostres dades. El termini per a rebre peticions de l'agenda acabarà el dia 9 de setembre de 2011.

• Divendres, 8
  • logo UA

Agregador social "Aprendre valencià"

L'SPV ha creat un agregador social perquè disposeu dels enllaços més interessants a continguts d'Internet en valencià. Si voleu consultar blocs en valencià, revistes, televisions, materials per als xiquets, divulgació científica, noves tecnologies en valencià, etc., feu clic ací.

• Dimecres, 6
  • escut UA

Pla Pluriennal de Política Lingüística de la UA per a les llengües oficials

La Comissió de Política Lingüística ha elaborat el Pla Pluriennal de Política Lingüística per als pròxims anys amb la voluntat que la Universitat en el seu conjunt, el personal i les unitats i centres el facen seu i el despleguen en el treball diari en els seus àmbits d'actuació pel bé de la formació de l'alumnat i el compliment dels objectius encomanats a la Universitat d'Alacant.

• Xarxa Vives

II Curs d'introducció a la didàctica de la llengua com a idioma estranger

L’Institut Ramon Llull, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i la Xarxa Vives d’Universitats organitzen aquest curs que tindrà lloc a Vinaròs i a Morella entre el 14 i el 16 d’octubre de 2011. L'objectiu és contribuir a la formació de futurs professors per a l’exercici de la docència de la llengua en universitats de l’exterior. El curs s’adreça a llicenciats i graduats, preferentment en filologia catalana, i a estudiants del darrer any de grau que no tinguen o compten amb poca experiència docent en el camp de l’ensenyament de la llengua. Podeu consultar el programa del curs ací.