Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2011
  • Dimarts, 28
  • Docència en valencià

Vols estudiar en valencià?

Podeu consultar l'oferta de docència en valencià de la Universitat d'Alacant dels diferents estudis per al curs 2011-12.
    Hi ha grups en valencià en primer als estudis de grau d'Enginyeria Civil, Enginyeria de l'Edificació, Enginyeria en Informàtica, Dret, Geografia i Ordenació del Territori, Història, Mestre en Educació Infantil, Mestre en Educació Primària, Sociologia i Turisme. En segon curs hi ha alguns estudis que també tenen grup. En la resta d'estudis hi ha assignatures en valencià en alguns casos.

• Dimecres, 22
  • Lectorats de valencià

Resolució definitiva d'admesos

S'ha publicat la resolució per la qual es publica la llista definitiva d'aspirants admesos de la Convocatòria de la Universitat d'Alacant d'un Lectorat de Llengua, Literatura i Cultura Valencianes de la Universitat d'Alacant al Queens' College de la Universitat de Cambridge (Regne Unit) per al curs 2011/2012 i la d'aspirants admesos a la Universitat de Kent at Canterbury.

• Dimarts, 21
  • logo UA

Informe de la UA sobre el Decret de plurilingüisme de la Conselleria

Amb relació a la “Propuesta de Decreto .../2011, del Consell, por el que se regula el plurilingüismo en la Comunidad Valenciana”, la Universitat d’Alacant ha fet arribar a la Conselleria d’Educació un informe acadèmic amb la finalitat de contribuir a la millora del document. Podeu consultar aquest informe ací.

• Divendres, 17
  • I Jornada de Docència en Valencià

I Jornada de Docència Universitària en Valencià

La Universitat d'Alacant organitza la I Jornada de Docència Universitària en Valencià, adreçada a tot el PDI que ha fet, fa o té la intenció d‘impartir docència en valencià. Els objectius d'aquesta jornada són: reflexionar sobre les implicacions que comporta fer docència en valencià a la Universitat d’Alacant; analitzar les diverses actituds lingüístiques, tant de l’alumnat com del professorat, a l’hora d’emprar la llengua catalana en la docència; difondre els recursos que la Universitat d’Alacant posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià, i posar en contacte la comunitat de PDI que imparteix docència en valencià a la UA.
    Trobareu més informació ací.

• logo UA

Concert de Fogueres

CONCERT D'SVATERS, RAPSODES I PELLIKANA A LA UNIVERSITAT

Dissabte, a partir de les 21.30 hores, la Universitat serà escenari, un any més, del Concert de Fogueres de La Gira, que organitza la Universitat d'Alacant i Escola Valenciana en el marc de col·laboració amb entre la institució universitària i Escola Valenciana.

Podeu consultar el cartell ací

• Divendres, 10
  • Xarxa Vives

Comunicat de la Xarxa Vives

Comunicat de la Xarxa Vives d'Universitats sobre la proposta de Decret del Govern valencià de regulació del plurilingüisme. Feu clic ací per llegir el comunicat.

• Dilluns, 6
  • Lectorats de valencià

Convocatòria d'un lectorat a Kent at Canterbury (Regne Unit)

S'ha publicat la correcció d'errades en la convocatòria per a la selecció d'un lectorat de llengua, literatura i cultura valencianes de la Universitat d'Alacant a la Universitat de Kent at Canterbury (Regne Unit) per al curs 2011-2012.

Podeu consultar la correcció en aquest enllaç.

El termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria del lectorat de Kent és el 27 de juny de 2011.

• Dimecres, 1
  • CJA

Aprofita l'estiu 2011: cursos del Consell de la Joventut d'Alacant

Un any més, el CJA ha preparat els cursos de valencià, d'anglèsi de fotografia digital que s’imparteixen al juliol i l'agost. Les classes comencen el 11 de juliol i finalitzen el 31 d’agost. El termini de matriculació s'inicia el dia 1 de juny de 2011.