Servei de Llengües - Notícies publicades en Maig, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Maig, 2011
  • Dimecres, 25
  • Sambori 2014

Lliurament de premis

El pròxim dissabte dia 28 de maig de 2011 tindrà lloc l'acte de lliurament del XIII Concurs de Literatura en Valencià i del VII Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, a les 11 hores, a l'Aula Magna, de l'edifici Altabix del Campus d'Elx.

• difusió de programari

II Jornada de Difusió de Programari Informàtic en Valencià

Qualificacions per a obtenir 1 crèdit de lliure elecció

Ja podeu consultar la relació de les qualificacions per a obtenir 1 crèdit de lliure elecció reconegut per la CECLEC.

Les persones que han obtingut la qualificació APTE poden passar a recollir el diploma acreditatiu a partir del dimecres dia 1 de juny pel Servei de Promoció del Valencià (edifici Germà Bernàcer) en horari d’oficina.

Premi Cum Laude

Convocatòria 2011 (Tesis 2010)

L'Institut d'Estudis Món Juïc, amb la col·laboració de la Xarxa Vives d'Universitats i amb el suport de la Generalitat de Catalunya convoca la quarta edició del premi "Cum Laude" que té per objectiu premiar les obres de recerca d'alt nivell de l'àmbit d'humanitats escrites en català. La data límit de presentació de treballs és el 30 de juny.
    Trobareu més informació ací.

• Divendres, 20
  • Lectorats de valencià

Convocatòria d'un lectorat

Convocatòria per a la selecció d’un lectorat de llengua, literatura i cultura valencianes de la Universitat d’Alacant al Queens´ College de la Universitat de Cambridge (Regne Unit), per al curs 2011/2012. El termini per a la presentació de les sol·licituds i de la documentació finalitza el 15 de juny de 2011. Més informació ací.

• Dijous, 12
  • BOIB

Notícia sobre les equivalències de títols

El passat dia 9 d'abril el govern de les Illes Balears va publicar l'ordre del conseller d’Educació i Cultura per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Política Lingüística.

Llegiu l'article d'opinió ací.

• Capella de Ministrers

Concert: Els viatges de Tirant lo Blanch

Música i esplendor cavalleresc

El pròxim divendres 13 de maig tindrà lloc el concert Els viatges de Tirant lo Blanch a càrrec de Capella de Ministrers a les 20.45 h a la Cocatedral de Sant Nicolau d'Alacant.  Es tracta d'un recorregut musical pels llocs on va estar Tirant, estretament relacionats amb la trajectòria i la vida de Joanot Martorell.
    L'accés és lliure i gratuït fins a completar l'aforament.