Servei de Llengües - Notícies publicades en Març, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Març, 2011
  • Dimarts, 29
  • escultura boix

La clau que obri tots els panys

Acte de donació de l'escultura de Manuel Boix, La clau que obri tots els panys

El rector de la Universitat d'Alacant es complau a invitar-vos a l’acte de donació per part d’Escola Valenciana de l’escultura La clau que obri tots els panys, de Manuel Boix, que també hi serà present.
    L’acte tindrà lloc el dimarts 5 d’abril de 2011, a les 13 hores a l’entrada sud de l’Aulari I.

• Dilluns, 21
  • Jornada Sociolingüística Alcoi

XVI Jornada de Sociolingüística d'Alcoi 2011

El valencià al món socioeconòmic

Campus d'Alcoi de la UPV, dissabte 2 d'abril.

Enguany s'analitzarà la presència del valencià al món socioeconòmic en els seus diversos vessants –alimentació i distribució, entitats financeres, empreses d'oci, societats esportives... – i la implicació de la societat civil en aquest àmbit.
    El termini per a inscriure’s finalitza el 30 de març de 2011. La inscripció inclou la matrícula, documentació, el dinar, el certificat d'assistència i l'entrada a l'espectacle.
    Més informació a: www.cfp.upv.es   Díptic

• Dilluns, 7
  • Manual documentació administrativa

L'AVL llança el Manual de documentació administrativa

València, 4 de març del 2011. La presidenta de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL), Ascensió Figueres, i la directora general de Funció Pública, Carmela Cots, han presentat aquest matí en el monestir de Sant Miquel dels Reis el Manual de documentació administrativa, amb el qual es pretén abordar la problemàtica específica del llenguatge utilitzat per les diferents administracions i, al mateix temps, ser un document pràctic per a aproximar l'administració als ciutadans.

• enric valor

Enric Valor

Enric Valor protagonitza el cicle de conferències de l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana

L'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana organitza, els dies 7 i 8 de març de 2011, la Jornada d’Homenatge a Enric Valor en record del centenari del seu naixement (Castalla, 22 d'agost de 1911). La Jornada naix amb l'objectiu de divulgar i homenatjar la figura de Valor l'any de commemoració del centenari del seu naixement.

• Dijous, 3
  • Beques PDI

Beques per al PDI

Beques per a l'elaboració de materials docents en valencià per a les noves titulacions

La Universitat d'Alacant a través del Servei de Promoció del Valencià (SPV) i amb el suport de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana, convoca un concurs públic de beques destinades a l'elaboració de materials curriculars en valencià per a les assignatures dels nous títols de grau i màster. La sol·licitud s'ha de fer arribar a l'SPV abans de les 14 hores del dia 31 de març del 2011.

• Dimarts, 1
  • escola valenciana

Escola Valenciana aposta per un model d'educació plurilingüe

La Federació Escola Valenciana ha elaborat aquest document, en què ha tingut una participació destacada la Unitat per a l'Ensenyament Multilingüe (UEM) de la Universitat d'Alacant i diversos professors i mestres vinculats a la UA.  El document recull diverses propostes estratègiques per a donar resposta a les necessitats formatives i socials de les futures generacions de valencians i valencianes. Davant els reptes socioeducatius actuals i dels pròxims anys, el document ofereix propostes elaborades i posades en pràctica per experimentats ensenyants i estudiosos. Unes propostes socialment avançades i viables que ens ajuden als universitaris valencians a pensar el futur.