Servei de Llengües - Notícies publicades en Setembre, 2011

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Setembre, 2011
  • Dijous, 29
  • 9 octubre port

Festeja el 9 d'octubre al campus!

El Vicerectorat d'Extensió Universitària i el Servei de Promoció del Valencià de la Universitat d'Alacant han preparat un seguit d'espectacles i exposicions per a celebrar la festivitat del 9 d'octubre. Consulteu el programa d'actes en aquest enllaç.

• Dimarts, 27
  • logo

Una àmplia oferta cultural i lúdica en valencià durant tota la setmana

Teatre amb Xavi Castillo, xarrades, presentació de llibres de literatura eròtica i de la cançó en valencià, el documental del mes a la Seu d'Alacant, concert de Manel, Aplecs de Joves i de Sonadors (amb concerts, tallers, poesia, activitats sobre Enric Valor), i també ofertes de faena i les últimes places dels tallers en valencià de la Universitat.

• Dilluns, 26
  • +VilaWeb

Els reptes del futur de la premsa. Presentació de VilaWeb

Vicent Partal, director de VilaWeb presenta VilaWeb, una resposta contundent a la velocitat del canvi en les empreses periodístiques. Un model de diari més adequat a la dinàmica de comunitats que genera la internet 2.0 i els nous condicionaments empresarials.

Dia: 30 de setembre de 2011, a la Universitat d'Alacant: a les 12.30h, a l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres I (edifici Geografia).

Dia: 30 de setembre de 2011, a la Cívica-Escola Valenciana (C/ Perú núm. 16, bloc 2, local esquerra. Alacant), a les 17.00h.

Entrada lliure.

• Dilluns, 19
  • I Concurs d'idees

I Concurs d'idees per a fomentar l'ús del valencià

En el marc del seu vinté aniversari, l'ACV Tirant lo Blanc convoca el I Concurs d'idees per a fomentar l'ús del valencià en qualsevol àmbit social. L'objectiu del concurs és promoure projectes que tinguen per finalitat fomentar l'ús del valencià mitjançant actuacions adreçades a un àmbit social determinat (joves, nouvinguts, infantesa, jubilats, universitaris, etc.), a un sector econòmic concret (empresa, comerç, noves tecnologies, indústria audiovisual, hostaleria, etc.) o a la població en general.

El concurs està dotat amb 3.000 euros de premi, i el termini per a presentar els projectes finalitza el 8 d'octubre del 2011.

• Dilluns, 5
  • logo UA

Ampliació del termini de matrícula i preinscripció dels Cursos de Valencià de la Universtitat d'Alacant

El Servei de Promoció del Valencià amplia el termini de matrícula als cursos de valencià (tots els nivells) per a l'any acadèmic 2011-2012, del 5 de setembre al 14 d'octubre de 2011. Instruccions de matrícula