Servei de Llengües - Notícies publicades en Febrer, 2012

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Febrer, 2012
  • Divendres, 24
  • portada conferència 28-02-2012

Conferència en valencià

El Departament de Geografia Humana ha organitzat la conferència "El comerç del Centre Històric de València". A càrrec de Júlia Martínez Gil el pròxim dimarts dia 28 de febrer de 2012, a les 18.15. Consulteu el cartell ací.

• Dilluns, 20
  • portada alcoi

Excursió a Alcoi. 3 de març

Hem organitzat una excursió per a visitar l'exposició "Camins d'art" i recórrer el centre històric d'Alcoi, l'emblemàtica ciutat medieval, modernista, burgesa, anarquista... El poble d'Ovidi Montllor, de Joan Valls, d'Isabel-Clara Simó... i dels moros i cristians, del Tirisiti, de la cavalcada de reis més antiga del món, i dels ponts i les muntanyes.

Més informació ací.

• Xarxa Vives

Comunicat de la Xarxa Vives

Comunicat de la Xarxa Vives d'Universitats en defensa de la reciprocitat d'emissions dels canals de TV en el conjunt del domini lingüístic

• Dijous, 16
  • portada castelloneries

Exposició

Castelló de la Plana en el tardofranquisme

El dimecres 22 de febrer de 2012 tindrà lloc la inauguració de l'exposició "Castelló de la Plana en el tardofranquisme", a les 12 h en l'Aulari I. L'exposició estarà oberta des del dia 22 de febrer al 20 de març.

Hi intervindran Vicent Pitarch (Institut d'Estudis Catalans) i Manuel Carceller (comissari de l'exposició).

Podeu consultar en els enllaços següents el cartell i el tríptic de l'exposició.

• Divendres, 10
  • Informació batxillerat

Informació per a alumnes de 2n de batxillerat

A la Universitat d’Alacant teniu moltes oportunitats per a millorar les vostres habilitats lingüístiques. La UA té dues llengües oficials: el valencià i el castellà. Teniu dret a utilitzar el valencià en tots els llocs i situacions de l’àmbit universitari amb normalitat. Sigueu bilingües actius. Parleu en valencià a la UA. Aneu al teatre, a concerts o al cinema en valencià; feu tallers i cursos d’extensió universitària en valencià...

Més informació ací.

• Taula redona

Taula redona "Estratègies per a la divulgació de l'activitat investigadora universitària"

El Vicerectorat d'Investigació Desenvolupament i Innovació ha organitzat per al divendres 24 de febrer a les 12.00 h. en el Saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer la taula redona "Estratègies per a la divulgació de l'activitat investigadora universitària", dins de les jornades divulgatives, cicle Ciència i Societat.

• Dimecres, 1
  • Concurs de curtmetratges

V Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior, el Vicerectorat d’Extensió Universitària i el Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa de la Universitat d’Alacant convoquen el V Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris per a estudiants de la Universitat d’Alacant.

Consulteu les bases ací. http://blogs.ua.es/elconcurs/

El termini de presentació de treballs comença l’1 de febrer del 2012 i finalitza el dia 30 de juny del 2012.

• conferències alimentació portada

Cicle de conferències

Conferències en valencià

El Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència ha organitzat un cicle de conferències sobre "Història de l'alimentació i la nutrició". El cicle constarà de tres conferències a càrrec de Mercedes Pascual, Àngel Beneito i Joaquim Guillem els dies 7, 8 i 16 de febrer. Consulteu el cartell ací.