Servei de Llengües - Notícies publicades en Gener, 2012

• Dijous, 19
  • Xarxa Vives

Seguretat lingüística i internacionalització

Les universitats de la Xarxa Vives registrem, des de bon començament, la major densitat d’estudiants d’intercanvi d’Europa, tot això gràcies al gran nombre d’universitats que la integrem, a la diversitat de titulacions ofertes i a l’atractiu de la cultura i l’estil de vida. La presència d’estudiants europeus és molt positiva per a la projecció internacional de les universitats i les ciutats que els acullen, i sobretot és molt important per a incrementar el grau de plurilingüisme de les nostres comunitats universitàries.

Podeu llegir l'articl sencer ací.

• Dimecres, 18
  • esmorzars

Fes un mos al valencià!

A l'SPV hem pensat en una activitat diària i senzilla perquè us siga fàcil mantenir en forma el valencià: esmorzar. Es tracta d'ajuntar-nos dos dies per setmana a l'hora d'esmorzar i xarrar entre mos i mos, tal com fem sempre, però en valencià. En grups de dotze persones com a màxim, durant tres setmanes quedaríem a esmorzar dimarts i dijous, de 10.30 a 11.00 h, al Club Social II.

Podeu trobar tota la informació ací.

• Premi de Comunicació Científica Joan Ll. Vives

Premi de comunicació científica «Joan Lluís Vives»

S'ha convocat la tretzena edició del Premi de comunicació científica «Joan Lluís Vives», que convoca la Xarxa Vives amb el suport de la Càtedra de Divulgació de la Ciència de la Universitat de València i de la CAM.

La convocatòria s'adreça a estudiants de Doctorat de les universitats de la Xarxa que tinguen inscrita i sense defensar públicament la seua tesi doctoral, amb nterioritat al 31 de desembre de 2011.

Consulteu les bases ací.

• Dilluns, 16
  • Universitat en valencià

Agenda d'actes en valencià a la Universitat i l'Alacantí

Aquesta setmana: teatre amb descompte (El Punt de la I: Un matrimoni i mèdium), presentació de llibres (Enric Senabre: política per a joves, educació per a la ciutadania), senderisme, aula de conversa de l'IEC, programa de ràdio l'Almàssera, lliga de debat, tallers de Cultura.

Consulta l'agenda en Facebook

• Dimecres, 11
  • ací atenem en valencià

Ús del valencià en l'atenció al públic

En desenvolupament del Pla de Formació de la UA, el Servei de Selecció i Formació ha organitzat el curs "Ús del valencià en l'atenció al públic", de 15 hores de durada, la realització del qual està prevista del dia 24 de gener al 3 de febrer de 12:00 a 14:30 hores.

Els interessats trobareu tota la informació relacionada amb aquest curs, i també el qüestionari d'inscripció, en aquest enllaç.