Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2012

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2012
  • Dijous, 26
  • Agenda 2012-2013

Agenda universitària. Formulari de petició per al PAS i el PDI

Si sou PAS o PDI, o personal de les empreses de la UA, us oferim la possibilitat de rebre al vostre despatx l'agenda universitària del curs 2012-2013 que, com cada any, hem preparat, encara que en una edició menor i amb menys pàgines.Si voleu rebre l'agenda heu d'emplenar el formulari amb les vostres dades. El termini per a rebre peticions de l'agenda acabarà el dia 10 de setembre de 2012.

SPL.Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística

• Dijous, 5
  • Xarxa Vives

Vídeo de la Xarxa Vives

En el canal de Youtube de la Xarxa Vives ja es pot veure el vídeo de la taula rodona del Circuit de Ciència 2012 de la Xarxa Vives que va tenir lloc el 14 de maig de 2012 al Club Información d'Alacant. El debat va ser presentat per Ignacio Jiménez, rector de la Universitat d'Alacant (UA), i va comptar amb la participació de Germà Bel, de la Universitat de Barcelona; Josep Vicent Boira, de la Universitat de València; F. Xavier Vidal, de la UA, amb la moderació del periodista Josep Maria Perea.

• Pati de la ciència

El Pati de la Ciència

El Campus de la UA acull a partir d’aquest dijous, 5 de juliol, les activitats del Pati de la Ciència, un projecte de divulgació científica promogut per Ia Universitat d'Alacant, adreçat als xiquets i xiquetes de I'EscoIa d'Estiu i a totes les persones interessades per Ia ciència.

Aquest mes de juliol, i per vuitè any consecutiu, es presenten espectacles de química i matemàtiques. També es faran experiments espectaculars i curiosos, que deixaran bocabadats petits i grans, per tal de gaudir de Ia part més lúdica i atractiva de Ia ciència.

• Dimarts, 3
  • logo

Certificats del Pla de Formació Lingüisticotècnica en Valencià

Ja estan disponibles al Servei de Política Lingüística de la Universitat d'Alacant els certificats del Pla de Formació Lingüisticotècnica en Valencià de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació corresponents al curs realitzat des del 9 de gener fins al 26 de maig de 2012.