Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2012

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2012
  • Dilluns, 25
  • llibres

Llegir en valencià, amb molt de gust

Un any més, la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura impulsa la campanya Llegir en valencià amb la presentació de 13 narracions sobre alguns dels menjars més tradicionals i coneguts de la nostra cuina, com ara la paella, els bunyols de carabassa, l’allipebre, l’arròs al forn, entre altres. Les històries estan escrites per un ventall de narradors valencians amb trajectòries consolidades. Els llibres de la col·lecció «Llegir en valencià, amb molt de gust» es poden aconseguir amb el diari Levante-EMV durant set setmanes cada dissabte i diumenge per només 1€. Més informació ací.

• Dimarts, 19
  • II jornada docencia

II Jornada de Docència Universitària en Valencià

La Universitat d’Alacant organitza la II Jornada de Docència Universitària en Valencià, adreçada a tot el PDI que ha fet, fa o té la intenció d’impartir docència en valencià, i a qualsevol PDI que puga estar interessat en l’educació multilingüe.
    Enguany se centra en els plans de política lingüística de la Xarxa Vives i de les universitats valencianes (especialment el Pla Pluriennal de Política Lingüística de la UA), en què comporta fer docència en valencià a la Universitat d’Alacant i en l’intercanvi experiències i reflexions.

• Divendres, 8
  • Docència en valencià

Oferta de docència en valencià als graus per al curs 2012-2013

Ja podeu consultar les assignatures en valencià que hi ha previstes en l'oferta per al curs pròxim en els estudis que depenen de les facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials, Dret i Educació. Pròximament tindrem informació de Ciències, Ciències de la Salut, Filosofia i Lletres i l'Escola Politècnica Superior.

Hi ha grups en valencià en els estudis de Dret, Mestre en Educació Infantil i Mestre en Educació Primària.

• Dijous, 7
  • bon valencià

Facebook i tuits en bon valencià

Les xarxes socials formen, cada vegada més, part de la nostra vida i de la nostra quotidianitat, i també de la llengua en la qual ens expressem. Amb aquesta idea, i per aprofitar les possibilitats que ofereixen les xarxes socials, va nàixer En Bon Valencià, “apunts de llengua cada dia per a utilitzar el valencià d'una manera més correcta i adequada”, una iniciativa impulsada per membres de la comunitat universitària de la Universitat d'Alacant en Facebook i Twitter.

• Dilluns, 4
  • Jornada difusió activitat científica

Jornada sobre "La difusió de l'activitat científica en llengua catalana i els processos d'avaluació"

L'objectiu d'aquesta Jornada és analitzar la repercussió que té fer difusió de l’activitat investigadora en català.

Aprofitarem la Jornada per a presentar una mostra de publicacions en català proporcionades per l’Institut Ramon Muntaner i del SIBID de la UA. L’acte comptarà amb la presència d’Antoni Lluís Carrió, de l’Institut d’Estudis Comarcals de la Marina Alta i de l’Institut Ramon Muntaner.

Universitat d'Alacant, Campus de Sant Vicent del Raspeig, Sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer. 7 de juny de 2012.