Servei de Llengües - Notícies publicades en Setembre, 2012

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Setembre, 2012
  • Dimecres, 26
  • Curs de narrativa

Curs: El món narratiu: tècniques d'escriptura

Isabel-Clara Simó

Els objectius són aconseguir que els aficionats o practicants de l’escriptura literària tinguen al seu abast les tècniques que no cal inventar, perquè ja estan inventades, i dotar-los de les habilitats narratòries per assolir la competència literària. És a dir: es tracta d’aprendre a ser un escriptor (la qualitat no s’ensenya: és personal).

29, 30 i 31 d'octubre de 2012. Seu Ciutat d'Alacant.

• Concurs de curtmetratges

Resolució del Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris

El Jurat del V Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris per a Estudiants de la Universitat d’Alacant, després de visionar les obres presentades, ha decidit atorgar els premis següents en l’edició de l’any 2012.

• Divendres, 21
  • Voluntariat portada

Vols participar en el Voluntariat pel Valencià del curs 2012-2013?

Diverteix-te parlant valencià amb el Voluntariat pel Valencià. Si vols participar-hi com a voluntari o com a aprenent, fes clic ací i coneix tots els detalls. T'esperem!

• Obrint PAS

Concert d'Obrint Pas

El pròxim dia 3 d'octubre de 2012, a les 20 h al Paranimf de la Universitat d'Alacant tindrà lloc un concert del grup valencià Obrint Pas en acústic.

Punts de venda: Llibreria Compas UA, Servicam, Casa popular Tio Cuc, La Cívica-Escola Valenciana i una hora abans al Paranimf. Preu 6 €

• Dimarts, 4
  • Agenda 2012-2013

Agenda universitària 2012/2013

Punts de distribució

A partir del primer dia de classe, dia 10 de setembre, i mentre en queden, podeu recollir l'agenda universitària, a partir de les 9 h, en els llocs següents:

Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II)

Servei d'Esports (Poliesportiu)

Consell d'Estudiants (Aulari I)

Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), sala 365

Servei de Política Lingüística (Edifici Germà Bernàcer)

Consulteu la ubicació en el mapa.

• logo UA

Convocatòria cursos de valencià per al personal de la UA

El Servei de Selecció i Formació i el Servei de Política Lingüística convoquen els cursos de valencià adreçats al PAS.

El termini de matriculació estarà obert del 3 al 11 de setembre de 2012.

Tota la informació es pot trobar ací.

• logo

Convocatòria extraordinària d'ajudes

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística (VCEPL) amb l'objectiu de promoure i incentivar les activitats que tinguen com a finalitat complementar la formació acadèmica i cultural de la comunitat universitària, resol fer pública una Convocatòria Extraordinària d'Ajudes destinada a finançar l'organització d'activitats de promoció cultural i lingüística, la realització de les quals estiga prevista durant el segon semestre de l'any 2012.

El termini de presentació de sol·licituds conclourà el dia 15 de setembre de 2012.

• Cursos Valencià

Cursos de valencià del SPL

Oferta de cursos 2012-13.

El Servei de Política Lingüística ofereix cursos en dos modalitats diferents.

Presencials: els cursos presencials de valencià es fan en una aula. L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tindre dret a presentar-se a l'examen. Fes clic ací per als detalls.

A distància: aquests cursos es poden seguir des de casa o des dels ordinadors del CAU (Centre d'Autoaprenentatge de Valencià) i tenen un servei de tutories individualitzades i grups de conversa optatius al CAU. Fes clic ací per als detalls.

Període de matrícula: del 10 de setembre al 14 d'octubre