Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2013

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2013
  • Dimarts, 30
  • Cursos Valencià

Convocatòria cursos de valencià per al PAS 2013-14

El servei de Selecció i Formació ofereix al PAS, dins del programa general de formació de llengua valenciana de la Universitat d'Alacant, cursos de valencià adaptats al Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

A través d'aquesta convocatòria s'arreplega la intenció de la Universitat d'Alacant d'incloure els coneixements de valencià, com una de les llengües oficials d'aquesta Institució dins d'un programa de formació general per als seus empleats. Això permetrà millorar la formació lingüística del PAS i augmentar la qualitat dels serveis universitaris, atenent els criteris que en el seu moment van ser fixats per la Gerència i que vénen recollits en la aquesta web.

• Dijous, 25
  • noetquedesenlasuperficie

En la teua formació, no et quedes en la superfície

Campanya d'impuls del plurilingüisme.

Ser bilingüe i plurilingüe, hui, és una manera de viure arrelada al país i una actitud d’obertura a les llengües i a les cultures.

Ser bilingüe en les dues llengües oficials i ser plurilingüe té un efecte simbòlic de respecte a la llengua i la cultura, a les persones, del país on vius o on treballes. La docència en valencià i en altres llengües és la millor manera d’ajudar-te a ser plurilingue funcional. Col·labora a ajudar els teus companys a ser billingüe en les dues llengües oficials i a usar altres llengües. No et quedes en la superfície i aprofita l’oportunitat que et dóna la Universitat d'Alacant.

• Dijous, 11
  • Xarxa Vives

Acte de cloenda del curs 2012-2013 de la Xarxa Vives d'Universitats

La Universitat d'Alacant acollirà l'acte de cloenda del curs 2012-2013

El Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) acollirà el proper divendres 12 de juliol, a les 12.30 hores, l’acte de cloenda del curs 2012-2013 a les universitats dels territoris de parla catalana, que coincideix amb el relleu a la presidència de la Xarxa, assumida el passat dia 1 pel rector de la Universitat d'Alacant. En el marc de l'acte, les 21 universitats de la Xarxa Vives retran sengles homenatges al lingüista i dialectòleg Joan Veny i, a títol pòstum, a l’anterior rectora de la Universitat de les Illes Balears, Montserrat Casas.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua