Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2013

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2013
  • Dijous, 20
  • 10 preguntes basiques portada

Estudia en valencià i en anglès a la UA

Aprofita el pas per la Universitat d'Alacant per a consolidar els teus coneixements en llengües i obrir-te portes laborals i acadèmiques. Matricula't a les assignatures en valencià i en anglès dels diversos estudis de grau que n'ofereixen.

10 preguntes bàsiques per a estudiar en valencià i en anglès a la UA.

Més informació en la secretaria del centre i en el Servei de Política Lingüística.

• Divendres, 14
  • logo veu

Convocatòria d'ajudes a nous materials docents en valencià i anglès

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d'Alacant, a través del Servei de Política Lingüística (SPL) i amb el suport de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, convoca un concurs públic d'ajudes destinades a l'elaboració de nous materials docents en valencià i anglès per a les assignatures dels títols de grau.
    Les persones que opten a qualsevol de les ajudes han d'emplenar i enviar el formulari de sol·licitud corresponent. Les sol·licituds es podran presentar fins al 14 de febrer de 2014. La resolució de la convocatòria es publicarà el mes de març en la web del Vr. de Cultura, Esports i Política Lingüística.

Convocatòria

• Dimecres, 12
  • Concert fogueres 2013

Concert de Fogueres

Concert d'Orxata aquest dissabte a la UA
    Concert de Fogueres a la Universitat d'Alacant, amb Orxata Sound System, Mugroman i La Caixa de Gel. Aquest dissabte 15 de juny, a les 22 hores, a la Universitat d'Alacant. Venda d'entrades als punts autoritzats (5 euros). Organitzen: Escola Valenciana, Universitat d'Alacant, Consell d'Alumnes.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua