Servei de Llengües - Notícies publicades en Maig, 2013

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Maig, 2013
  • Dimarts, 28
  • Trobada Serveis Lingüístics

XVIII Trobada dels Serveis Lingüístics Universitaris

Des de l’any 1989, els serveis lingüístics de les universitats dels territoris de parla catalana realitzen trobades anuals per a compartir experiències i analitzar temes concrets d’interès comú. A partir de la constitució de la Xarxa, l’any 1994, les trobades passen a desenvolupar-se en el si de l’associació.

Propera trobada

XVIII edició. Universitat d’Alacant, 13 i 14 de juny de 2013. Programa  Plànol del Campus UA

Els actes de la Trobada es retransmetran per videostreaming. Ací teniu els enllaços per a poder-los seguir:
    Dia 13 de juny: http://vertice.cpd.ua.es/70885 ; Dia 14 de juny: http://vertice.cpd.ua.es/70886
    (sembla que avui hi ha problemes d'àudio si ho seguiu per Google Chrome. Amb el Firefox, funciona perfectament)

Formulari d'inscripció
  • Dilluns, 20
  • Xarxa Vives

Concurs "XXè aniversari de la Xarxa Vives"

La Xarxa Vives d’Universitats convoca un concurs de disseny de la marca commemorativa del XXè aniversari de la fundació de la institució, que se celebrarà al llarg de tot l’any 2014, d’acord amb les bases següents.

La convocatòria per a rebre les propostes de marca romandrà oberta fins al 30 de setembre. El concurs s'adreça als estudiants de les universitats de la Xarxa Vives.

• Divendres, 17
  • portada alcoi

Visita guiada a Alcoi

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística us fa una proposta per al pròxim dissabte 1 de juny: fer una visita guiada a Alcoi i assistir a un espectacle de titelles.

• Dijous, 16

Comunicat de la Xarxa Vives

Sobre la denominació del català a la nova Llei de llengües d’Aragó

Davant l’aprovació a les Corts d’Aragó de la Llei d’ús, protecció i promoció de les llengües i modalitats lingüístiques pròpies, el Consell General de la Xarxa Vives, format pels rectors i rectores de 21 universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i Sardenya, vol fer les consideracions següents

• logo UCE

Oberta la matrícula en la Universitat Catalana d'Estiu (Prada, el Conflent)

Cursos, tallers, conferències i espectacles. Del 16 al 23 d'agost de 2013. Es poden demanar beques DRAC Estiu i crèdits de lliure configuració. Amb el suport de la Xarxa Vives.

• Dilluns, 13
  • conferencia 16-05-2013_port

Conferència en valencià

El Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada ha organitzat la conferència "Commuting, mobilitat residencial i estructura urbana". A càrrec de Javier Romaní Fernández, de la Universitat de Barcelona. Pròxim dijous dia 16 de maig de 2013, a les 18.00. Consulteu el cartell ací.

• conferencia 14-05-2013_port

Conferència en valencià

El Departament d'Humanitats Contemporànies ha organitzat la conferència "Veneçuela després de Chávez: un futur incert". A càrrec d'Eladi Mainar Cabanes, doctor per la Universitat de València. Pròxim dimarts dia 14 de maig de 2013, a les 8.00. Consulteu el cartell ací.

• Dilluns, 6

Guia de cursos d'estiu de 2013. Xarxa Vives d'Universitats

La Xarxa Vives d’Universitats ha publicat la Guia de cursos d’estiu de 2013, que aplega la major oferta de cursos d’estiu de totes les àrees de coneixement, adreçada a estudiants universitaris, professionals i tota persona interessada a ampliar coneixements. Els cursos tindran lloc entre el 15 de maig i el 15 d’octubre, amb un total d’onze àrees acadèmiques. Per facilitar la tria de cursos, el web inclou un sistema de cerca avançada. La Guia ofereix també la possibilitat de fer cerques geogràfiques de cursos a través d’un mapa.

• institut ramon llull

Convocatòria de selecció de professorat de català

S’ha iniciat el termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria de selecció de professorat de català a les universitats de fora del domini lingüístic de la llengua catalana per al curs 2013-2014 organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria comença el procés de selecció dels futurs docents d'estudis catalans a universitats d'Alemanya, Croàcia, Estats Units, França, Hongria, Itàlia, Israel, Portugal, Regne Unit i Rússia. El termini de presentació de sol·licituds és del 3 al 17 de maig del 2013. Caldrà que les persones aspirants emplenin el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull

Twitter: http://twitter.com/llenguesua