Servei de Llengües - Notícies publicades en Març, 2013

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Març, 2013
  • Dimarts, 26
  • jornada docencia 2013_m

III Jornada de Docència Universitària en Valencià

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística organitza la III Jornada de Docència Universitària en Valencià, adreçada a tot el PDI que ha fet, fa o té la intenció d’impartir docència en valencià, i a qualsevol PDI que hi puga estar interessat; de fet, aquesta jornada pretén ser el fòrum de trobament de tot el PDI que imparteix docència en valencià a la UA i de reflexió sobre els recursos que aquesta posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià.

La Jornada tindrà lloc a l’edifici Germà Bernàcer el dimecres 17 d'abril, de 9:15 h a 14:15 h, i serà inaugurada pel rector de la UA, Manuel Palomar. Més informació i inscripció: http://goo.gl/9lg2n

• Dilluns, 25
  • beca segimon serrallonga

Beca Segimon Serrallonga

L'Ajuntament de Torelló convoca una beca per a l'ampliació d'estudis superiors en universitats estrangeres per al curs acadèmic 2013 - 2014.

La convocatòria s'obre el dia de la seua publicació i es tanca el 12 d'abril de 2013.

Ajuntament de Torelló
    cultura@ajtorello.cat

• Dimecres, 20
  • Nosaltres els valencians

Inauguració de l'exposició Nosaltres el valencians (1962-2012). Joan Fuster

L’exposició «Joan Fuster. Nosaltres, els valencians. 1962-2012» té el propòsit de commemorar l’aparició d’aquell llibre. Es tracta de mostrar, a través de la documentació conservada per l’autor, qui era Joan Fuster, el 1962, a més d’algunes dades sobre el procés d’elaboració del llibre, el ressò immediat que va obtenir i les dificultats amb la censura de l’Estat franquista amb què es va enfrontar a partir d’un moment determinat. L'exposició es podrà visitar fins al 27 d'abril a la Sala Sempere del MUA.

• Divendres, 15
  • dia de la poesia-port

La Universitat d'Alacant celebra el Dia Mundial de la Poesia

El pròxim dijous, 21 de març celebrem, per iniciativa de la UNESCO, el Dia Mundial de la Poesia. En el marc general del nostre domini lingüístic, és la Institució de les Lletres Catalanes qui du endavant aquesta iniciativa; en el marc particular de la Universitat d'Alacant, el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana en són els impulsors.

• Divendres, 8
  • Ajudes tesis

Beques a les tesis en valencià

La UA ha publicat la convocatòria per a la concessió d'ajudes a l'elaboració en valencià de tesis 2013 amb la finalitat d'ajudar els estudiants de doctorat de la UA perquè puguen presentar la tesi en valencià amb una elevada qualitat lingüística.

Més informació ací.

• Divendres, 1
  • ACPC premi recerca

VIIa edició del Premi de Recerca Universitària ACPC

L'Associació de la Premsa Comarcal i Local (ACPC) ha convocat la setena edició del Premi de Recerca Universitària, adreçada a estudiants de doctorat, docents i investigadors de les Facultats de Ciències de Comunicació dels territoris de parla catalana i que compta amb la col·laboració de la Xarxa Vives . El període de presentació de propostes ja està obert i finalitzarà el 29 d'abril de 2013.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua