Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2014

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2014
  • Divendres, 27
  • ii festival teatre portada

II Festival de Teatre Clàssic l'Alcúdia-Universitat d'Alacant

La Universitat d'Alacant durà a terme el II Festival de Teatre Clàssic l’Alcúdia-Universitat d'Alacant. El programa inclou cinc representacions a l'aire lliure al jaciment arqueològic de l’Alcúdia.

La inauguració de la segona edició d'aquest festival tindrà lloc el 4 de juliol amb l'obra Ifigenia d'Eurípides, versionada per Sara Nanpeh i Martín Bejarano i representada per la companyia professional Teatro Balbo (Puerto de Santa María. Cadis), amb direcció de José Pecho.

• Dijous, 26
  • El pati de la ciencia 2014

El Pati de la Ciència

El Pati de la Ciència és un projecte de divulgació científica que té com a objectiu acostar la ciència als xiquets d'una manera diferent de l'habitual, reivindicant-ne el caràcter lúdic i divertit, sense oblidar que es pot ensenyar passant-ho bé. Enguany celebrem el desè aniversari d'aquesta aventura científica i cultural alhora, que es desenvolupa a la Universitat d'Alacant.

• Dimecres, 18
  • cinef%F2rum port

Cinefòrum

"Visibilització i normalitat LGTB en la política i la societat"

Cinefòrum amb: Fran Ferri, diputat de Compromís en les Corts Valencianes i Juan David Santiago, president de Diversitat Alacant.

Dijous 3 de juliol. 18.00 h. Seu Universitària d'Alacant (C/ Ramón y Cajal, 4)

S'hi projectarà el documental Los tiempos de Harvey Milk

• Dilluns, 16
  • mascara teatre

Convocatòria

Convocatòria per a adjudicar la direcció i el muntatge de dues obres de teatre en la Universitat d'Alacant per al curs 2014/2015

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d'Alacant fa una convocatòria pública per a adjudicar la direcció i el muntatge de dues obres de teatre en la Universitat d'Alacant per al curs 2014/2015.

Podeu consultar les bases ací.

• Dijous, 12
  • curtmetratges 2014

VII Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d’Alacant convoquen el VII Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris de la Universitat d’Alacant.

Obert termini d'incripció del 23 de maig al 14 novembre.