Servei de Llengües - Notícies publicades en Maig, 2014

• Dimecres, 21
  • El japó al MUA

El Japó al MUA

El MUA ha preparat, en col·laboració amb l'Ambaixada del Japó a Espanya i el Consolat General del Japó a Barcelona, una sèrie d'activitats entorn de l'Any Dual Espanya-Japó.

El programa d'activitats inclou una mostra de literatura i cinema japonès ( organitzades per la Biblioteca General), un concert del guitarrista japonès Yoshimi Otani (10 de juny), un taller de cal·ligrafia, un altre de manga i la taula redona: "La recepció de la cultura japonesa en l'actualitat".

• Dilluns, 12
  • m'agrada el valencià

La campanya "M'agrada el valencià" arriba a la Universitat d'Alacant.

La campanya “M’agrada el valencià” és una iniciativa de l'associació El Tempir que té com a objectiu que les persones expressen el seu suport individual al procés de normalització lingüística mitjançant fotos en què apareixen amb eslògans sobre el foment de l’ús social del valencià en diversos àmbits o situacions.
    La campanya estarà a la UA dos dies d'aquesta setmana:
    1. Dimarts, 13 de maig (11-14 h) a la Facultat de Filosofia i Lletres (al 3r pis)
    2. Dimecres, 14 de maig (11-14 h) a la Facultat d'Educació (a l'entrada de l'edifici)
  • Presentaci%F3%20llibre%20Estell%E9s_port

Presentació de llibre

Presentació del llibre L'obra literària de Vicent Andrés Estellés. Gèneres, tradicions poètiques i estil

Editat per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua. Hi intervindran: Vicent Salvador, Enric Balaguer, Jordi Colomina i Carles Cortés.
    Lectura poètica per part d'alumnes de Filologia Catalana. Entrada lliure fins a completar la capacitat de la sala.

A l'Àgora, al MUA
    12 de maig de 2014, 12 h.

• Dimecres, 7
  • acua

14 nous espectacles culturals per a maig i juny

La UA programa 14 nous espectacles culturals per a maig i juny, en una ferma aposta per la producció pròpia. ACUA ve marcada per la producció pròpia: quatre estrenes teatrals de la mà de les Aules de Teatre de la UA i la Universitat Permanent, l'espectacle de dansa contemporània Huellas, fruit del taller homònim de la UA, concerts amb la Coral Universitària i l'OFUA, l'exposició “Mario Benedetti en la Universitat d'Alacant”, també produïda per la UA, i un ampli programa d'activitats dedicades a l'any dual Espanya-Japó.