Servei de Llengües - Notícies publicades en Març, 2014

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Març, 2014
  • Divendres, 21
  • Jornada Sociolingüística d'Alcoi

XIX Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El dia 29 de març de 2014 tindrà lloc al Campus d'Alcoi de la UPV la XIX Jornada de Sociolingüística d'Alcoi: "Tenim una llengua invisible?".

Si feu clic ací, trobareu instruccions per a inscriure-vos.

Ací podeu veure el programa de la jornada.

• ensenyament plurilingüe

Jornada sobre "Experiències d'Educació Plurilingüe"

Divendres 28 i dissabte 29 des del CEFIRE s'ha organitzat una Jornada sobre "Experiències d'Educació Plurilingüe" en col·laboració amb la Universitat d'Alacant.
    Per això, ens agradaria que ens acompanyàreu a la sessió inaugural, que tindrà lloc a la Sala de Graus a les 17:30 del divendres 28 de març.
    Si voleu més informació, feu clic ací.

• Dilluns, 17
  • logo

Resolució provisional. Convocatòria d'ajudes per a materials docents

Convocatòria d'ajudes per a l'elaboració de materials docents en valencià i en anglès. Curs 2014/2015

Resolució provisional, del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, per la qual es fan públics els acords de la Comissió Adjudicadora de la Convocatòria d’ajudes de 10 de gener de 2014 (http://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf=2712.pdf).

• Divendres, 14
  • Cinema en valencià

Cinema en valencià 2014 al MACA

La Universitat d'Alacant, amb la col·laboració del Museu d'Art Contemporani d'Alacant, el suport de la Cívica – Escola Valenciana i de l'Institut d'Estudis Catalans, organitza la nova programació del cicle Cinema en Valencià per als pròxims mesos. Les sessions tindran lloc en la sala de projeccions del MACA.
    El cicle començarà el pròxim divendres 21 de març i es perllongarà fins al 18 de maig. S'articularà a través de dues sessions per a la pel·lícula infantil i una sessió per a la pel·lícula de caràcter més juvenil.
    L'entrada serà per invitació (màxim 10 per persona) i no és necessari presentar la TIU. La invitació és individual, i serà imprescindible presentar-la per a entrar en la sala de projecció.

• Dimarts, 11
  • Dani Miquel

Concert de Dani Miquel

Dani Miquel farà un concert a la UA el dilluns 17 de març, a les 10.00 h i a les 17.00 h, a la sala d'actes de la Facultat d'Educació. Un superclasse de les cançons infantils i un excel·lent contacontes. Entrada lliure.

• Dilluns, 10
  • llibre estil dip girona

Web de llengua de la Diputació de Girona

La Diputació de Girona ha posat en marxa un web de llengua amb la finalitat de proporcionar al personal de les administracions locals una eina que els ajudi a redactar textos amb correcció i d’una manera eficaç, tot i que també hi pot trobar elements d’utilitat qualsevol ciutadà que s’hagi de dirigir a l’Administració o que tingui interès per la llengua.
    El web conté tant criteris de presentació de textos, orientacions d’estil i convencions (ús de les majúscules i les minúscules, els signes de puntuació, els tractaments protocol·laris, etc.) com models de documents administratius i protocol·laris.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua