Servei de Llengües - Notícies publicades en Abril, 2015

Notícies publicades en Abril, 2015
  • Dijous, 23
  • institut ramon llull

Convocatòria de selecció de professorat d'estudis catalans a universitats de fora del domini lingüístic

Oberta la convocatòria de selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de fora del domini lingüístic per al curs acadèmic 2015 -2016  organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció dels futurs docents d’estudis catalans a universitats  d'Alemanya, Brasil, Croàcia,  Estat espanyol, Estats Units, Finlàndia, França, Irlanda, Itàlia, Mèxic, Regne Unit, República Txeca i Xina.

El termini de presentació de sol·licituds és del 21 d'abril al 5 de maig del 2015, tots dos inclosos.

Caldrà que les persones aspirants emplenen el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull (http://www.llull.cat/catala/aprendre_catala/seleccio_professors_formularis.cfm), on hi ha també les bases de la convocatòria, i adjunten la documentació requerida.

• Dimecres, 22
  • Mètode

Presentació de la revista de la divulgació de la investigació MÈTODE

Dijous 23 d'abril, a les 12.00 h, tindrà lloc la presentació del proper número de la revista MÈTODE, que edita la Universitat de València i que es dedica a la difusió de la investigació.

Sala de Juntes de la Facultat de Ciències (edifici Fase II, planta 1a).

• Dimarts, 21
  • Activitats Dia del Llibre 2015

Activitats del Dia del Llibre 2015

Dimecres 22 d’abril

12.00 h, sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer, conferència

El matadracs. Sant Jordi: historia, llegenda, mite.”

A càrrec d’Hèctor Càmara, professor de la UA.

Dijous 23 d’abril.

11.30 h, Biblioteca General, inauguració de la mostra bibliogràfica “Joan Roís de Corella a la UA” i de l’exposició “El temps de Roís de Corella”, de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

12.00 h, Col·legi Major, concert Estellés, de mà en mà, amb Francesc Anyó i Borja Penalva

Dijous 30 d’abril

11.00 h, sala de graus de la Facultat de Dret (baixos Paranimf), reivindicació de Corella des de la UA: lectures de textos i traduccions per part de l’alumnat, amb música dels segles XV i XVI (Cançoner de Palau, Antonio de Cabezón i Cançoner del Duc de Calàbria) a càrrec de Josep Maria Berenguer (veu) i Joxe Benantzi Bilbao (veu, espineta).

Organitza: Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística.

• recorregut centre històric oriola

Recorregut pel nucli històric d'Oriola

Dijous 23 d'abril a les 19 h, eixida des de la biblioteca Maria Moliner.

Divendres 24 d'abril a les 17 h, eixida des de la plaça de Caputxins.

Places limitades. Inscripcions en cultura@orihuela.es

Organitza: Regidoria de Cultura, Aula "Antoni Almúnia" de Conversa en Valencià i UA.

• Conferència El matadracs

Conferència d'Hèctor Càmara

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i el Departament de Filologia Catalana organitzen la conferència "El matadracs. Sant Jordi: història, llegenda i mite"

La conferència tindrà lloc a les 12.00 hores en la sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer, demà dimecres dia 22 d'abril.