Servei de Llengües - Notícies publicades en Gener, 2015

• Dimarts, 27
  • nuria feliu

Núria Feliu obri el programa ACUA

La cantant i actriu Núria Feliu serà l'encarregada d'obrir les cites d'arts escèniques del programa ACUA amb un recital titulat "Poemes patriòtics", en el qual estarà acompanyada pel quartet Mare Nostrum de la Universitat d'Alacant. Aquesta actuació tindrà lloc al MUA el dilluns 2 de febrer a les 19.30 hores.

• Dilluns, 26
  • Micalet portada

Excursió a València

El Servei de Llengües i Cultura hem organitzat una visita a València, oberta a tota la comunitat universitària, per al dissabte 7 de març. Després de recórrer el centre històric de València, anirem a fer un passeig amb barca per l’Albufera i dinarem, al port de Silla,
    Si voleu venir-hi, heu de fer el pagament de l’activitat (20 €) al despatx del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística (1a planta edifici Germà Bernàcer).

Data: dissabte 7 de març
    Preu: 20 euros
    Inclou desplaçament amb autobús Campus-València-Campus, entrades i dinar.

Eixida: 08.30 h, des del pàrquing que hi ha enfront de l'aulari I
    Tornada al campus: 20.00 h

• Divendres, 23
  • cursos2014

Per a conéixer la nostra cultura: guia de referents valencians

Ja podeu fer la matrícula en aquest curs que organitza el Vicerectorat de Cultura, Esport i Política Lingüística. Els crèdits d'aquest curs (3 CLC) són computables per als itineraris per a l'obtenció del Certificat de Capacitació Docent en Valencià i per al Diploma de Mestre en Valencià

Matrícula: a partir del 12/01/2015
    Durada: Del 03/03/2015 al 19/05/2015

• Dijous, 22
  • acua febrer abril

Agenda Cultural Universitat d'Alacant

La Universitat d’Alacant comença l’any amb una intensa i variada Agenda Cultural (ACUA) per als mesos de gener, febrer, març i abril, carregada de propostes de tot tipus amb espectacles teatrals, concerts, recitals, noves exposicions i dansa. A més, per a aquests primers mesos del 2015, el vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística ha desenvolupat un programa específic d’activitats culturals per a celebrar “L’Any Sempere”, artista fortament vinculat a la UA a través del Museu (MUA), on hi ha una important col·lecció d’obra de l’artista.

Podeu consultar el programa sencer ací.

• Dimecres, 21
  • Jornada Àmbit Comunicatiu

I Jornada sobre l'àmbit comunicatiu en català al País Valencià

El pròxim dijous 29 de gener de 2015 a la Universitat d'Alacant tindrà lloc la I Jornada sobre l'àmbit comunicatiu en català al País Valencià. Podeu consultar el programa de la jornada ací. La inscripció és gratuïta.

Més informació:

twitter: @mitjansencatala

facebook: https://www.facebook.com/mitjansencatala

La web: http://comucat.com/

• Dilluns, 19
  • voluntariat ling

Voluntariat Lingüístic i Cultural

El Voluntariat Lingüístic i Cultural (VLC) és un projecte de dinamització del Servei de Llengües i Cultura de la UA, en el qual partcipen els estudiants.Els objectius del VLC són fer difusió dels actes culturals o organitzats per la Universitat d'Alacant, especialment els vehiculats en valencià, com també generar-ne de nous, també preferentment en valecià.

Atenció, per a inscriure't només has d'escriure un correu a voluntariat@ua.es i indicar el teu nom complet, el teu DNI i la carrera que estàs cursant.

El termini acaba el dimarts, 27 de gener de 2015.

• Dimecres, 14
  • Premi lluis carulla 2015

Premi Lluís Carulla

Convocatòria del Premi Lluís Carulla destinat a impulsar projectes culturals en els diversos àmbits de la llengua catalana, les arts i el pensament.

El Premi vol estimular qualsevol projecte cultural innovador que contribuïsca a l’enfortiment i la modernització de la cultura i la societat catalanes. Poden optar particulars, empreses i organitzacions sense ànim de lucre i està dotat amb fins a 100.000 euros.

• Dimecres, 7
  • premis escriptura creació port

12a edició dels Premis Universitat de València d'Escriptura de creació

Poesia/Narrativa breu/Teatre breu/Guió de curtmetratge/Còmic

[BASES ÍNTEGRES, PDF]

Aquest projecte vol ser dinamitzador de la creació literària en el si de les universitats valencianes i ser un reconeixement i una espenta per als joves creadors universitaris valencians. També vol ser un punt de connexió i difusió d’unes activitats que cada curs estan motivant i acostant els estudiants al món de l’escriptura, tant pel que fa a la pràctica creativa com pel que fa a la difusió de les obres.

El termini de presentació de les obres serà el 14 d’abril del 2015.