Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2015

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2015
  • Divendres, 31
  • Curs%20Valenci%E0%20Oriola

Curs B2 de valencià a la Seu Universitària d'Oriola

Preinscripció i matriculació: de l'1 al 20 de setembre. Més informació: http://slc.ua.es/va/formacio/horaris-cursos-b2-presencials-oriola.html

• Dimecres, 29
  • logo UA

Resolució provisional de la convocatòria de suport lingüístic a tesis en valencià i altres llengües

• Dimarts, 28
  • GIPE

Pràctiques remunerades al SLC

Convocatòria de pràctiques extracurriculars i remunerades per a estudiants al Servei de Llengües i Cultura de la Universitat d'Alacant. Es tracta de fer tasques de migració dels cursos de valencià de la UA a la plataforma Moodle. El termini per a la presentació de candidatures acaba el 7 de setembre.

• Dijous, 23
  • Nit en Blanc

La Nit en blanc, en el Museu de la Universitat d'Alacant

Taller gratuït de fotografia nocturna impartit per Matías Alhambra, i concert d'Enrique Pedrón, Jazz Quartet i "Swíngalo".

• Dimecres, 8
  • El pati de la ciencia 2014

El Pati de la Ciència

El Pati de la Ciència, una proposta suggeridora per als xiquets i joves que participen en l'Escola d'Estiu de la UA, i per a tothom que s'hi vulga acostar.
    Programació: 14 de juliol "Química per un tub", 17 de juliol "Física recreativa", i el 21 de juliol "La matemàgia de la ciència". Tots aquests espectacles es podran veure en l'aula CI/0003 de la Facultat de Ciències II. D'altra banda, els tallers científics "Jocs de ciència" tindran lloc tots els dijous del mes de juliol 2, 9,16 i 23 de juliol, a l'aula GE/1-03M de Geografia.

• Divendres, 3
  • Llegir en valencià2

Llegir en valencià, paraules d'amor

La campanya “Llegir en valencià, paraules d’amor”, de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, comença una nova edició amb el diari Información. Teniu disponible el primer llibre aquest mateix diumenge, 5 de juliol. Parlem de Tu eres la reina, de M. Jesús Bolta, per només 0,30 €, comprant el diari. Els altres 10 llibres que formen la col·lecció es podran aconseguir cada dissabte i diumenge fins al 9 d’agost amb el diari Información per només 1 € (4,5 € sense el diari). La Universitat d'Alacant n’és un dels patrocinadors principals.

• Festival de teatre l'Alcúdia

És possible vore teatre clàssic en un jaciment arqueològic?

Ho tens a l’abast de la mà en el III Festival de Teatre Clàssic l'Alcúdia - Universitat d'Alacant. Ací tens les obres que es representaran a l'Alcúdia.

3 de juliol: Medea, la extranjera, per Atalaya Teatro

10 de juliol: Romeo y Julieta, per La Imprudente

17 de juliol: Cistellaria, per TeatrEROS

25 de juliol: La Odisea, per Rafael Álvarez, “el Brujo”

Entrades en Instant Ticket (Recintos > Espai central del parc arqueològic de l'Alcúdia)

Fes clic ací si vols més informació.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua