Servei de Llengües - Notícies publicades en Maig, 2015

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Maig, 2015
  • Divendres, 22
  • ACUAACUA Maig - Juny 2015

PROGRAMACIÓ CULTURAL ACUA MAIG-JUNY

La Universitat d'Alacant presenta la seua programació cultural ACUA per als mesos de maig i juny. Una programació integrada per quinze espectacles de música, teatre i dansa, a més de noves exposicions, marcada per l'actuació al Paranimf d'ASPENCAT i Micropinzellades (Aula de Teatre UA), versió en valencià. Director Pascual Carbonell.

• Dimarts, 19
  • drac logo

Darrers dies per sol·licitar els ajuts a la mobilitat DRAC Estiu

El programa DRAC Estiu proporciona ajudes econòmiques per assistir a algun dels cursos o activitats que figuren a la Guia de cursos d'estiu 2015 de la Xarxa Vives. La convocatòria, que romandrà oberta fins el proper 1 de juny, et permetrà gaudir d'un suport econòmic per a desplaçar-et pels territoris universitaris de la regió Vives.

• Divendres, 15
  • documental

Projecció a Alacant del documental 'Cap a la terra promesa', de la sèrie 'Del Mongó a Manhattan. Valencians a Nova York'

Vols conèixer una mica més de la nostra història? Dimecres 20 de maig, als 20 hores, a la Seu Universitària d'Alacant, projecció a Alacant del documental 'Cap a la terra promesa', de la sèrie 'Del Montgó a Manhattan. Valencians a Nova York'.

• Dijous, 14
  • CURSOS INTENSIUS B2 I C1 DE VALENCIÀ JULIOL 2015

Cursos semipresencials intensius de valencià de la UA a l'estiu 2015

El Servei de Llengües i Cultura ofereix dos cursos intensius de valencià de nivells B2 i C1 per al proper mes de juliol.

El preu de la matícula és de 50 € per a l'alumnat / alumni UA, 80 € per al personal extern i gratuït per al PDI.

Més informació als següents enllaços: curs intensiu B2, curs intensiu C1

• Dijous, 7
  • Claustre Oriola

Coneguem el país: visita cultural a Oriola

Data: dissabte 6 de juny

Preu: 22 euros

Inclou desplaçament amb autobús Campus-Oriola-Campus, entrades i dinar.

Eixida: 09.00 h, des del pàrquing que hi ha enfront de l'aulari I

Tornada al campus: 20.00 h (aprox.)

Organitza: Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística.

• Llengües per al teu futur

Campanya "Llengües per al teu futur"

Llengües per al teu futur. Matricula't en llengües

Informació de la docència en valencià, anglès, francès i altres llengües per al curs 2015-2016:

Vídeo de la campaña.

• Dimecres, 6
  • logo aula de la ciència

Visita a Banyeres de Mariola

Per a celebrar el Dia dels Museus, el de la Biodiversitat i el dels Parcs Naturals vos proposem, este dissabte 9 de maig, visitar el Museu del Paper de Banyeres, els molins del riu Vinalopó, dinar i, si encara vos queden forces, l'Ajuntament ens convida a un concert de música de cambra en el pati del castell de Banyeres.
    Anem en cotxes particulars. Interessa que comuniqueu qui ve i si disposeu de places al vostre cotxe o necessiteu que vos porten. També hem gestionat -com de costum- un dinar amb un preu tancat (sobre 15 euros) en un restaurant cèntric.
    Organitza: Aula de la ciència
    Col·labora: Ajuntament de Banyeres
  • cinema en valencià 2015

Cinema en valencià 2015

La Universitat d'Alacant organitza, amb la col·laboració del Museu d'Art Contemporani d'Alacant (MACA), la nova programació del cicle Cinema amb el suport de La Cívica-Escola Valenciana i de l'Institut d'Estudis Catalans. En aquesta ocasió, les sessions tindran lloc a la sala de projeccions del MACA del 8 de maig al 14 de juny.

El cicle s'articula a través de dues sessions per a cada pel·lícula infantil (divendres a la vesprada i diumenge al matí), i sessions de dissabte a la vesprada per a les pel·lícules de caràcter més juvenil. No cal recollir cap invitació, ja que seran amb entrada lliure i gratuïta. Per a més informació, feu clic ací o vegeu la imatge adjunta.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua