Servei de Llengües - Notícies publicades en Abril, 2016

• Dijous, 28
  • logo

Proves d'acreditació de valencià

Termini d'inscripció en les proves des del 25 d'abril fins el 13 de maig.

• Dimarts, 26
  • arkano concert

II Jornades "Alimenta't de la cultura"

Les II Jornades "Alimenta't de la cultura"pretenen ser un aparador per a les indústries culturals d'Alacant de moda, música, art, audiovisual i món editorial, com també dels nous talents creatius de la UA. La jornada inclou xarrades, tallers, concerts en directe, actuacions de Dj's, una exposició de cinema rodat a Alacant, una altra de Talents UA, la realització en directe de grafits i una zona d'estands. Organitzat pels alumnes del màster de Comunicació en Indústries Creatives de la UA (COMINCREA) i el MUA

• Dilluns, 25
  • UAenvalencià

UA en Valencià i la revista Xiulit convoquen un concurs obert de vinyetes de tema lliure en Facebook.

Termini de presentació: del 24 d'abril al 24 de maig. Consulta les bases completes d'aquest concurs en http://facebook.com/UAenvalencia o http://web.ua.es/spcl/ua-en-valencia/

• Dilluns, 18
  • l'espill 50

Presentació de la revista "L'Espill núm. 50"

Aquest dimecres 20 d'abril, a les 20.00 h en la Sala Rafael Altamira, de la Seu Ciutat d'Alacant, tindrà lloc la presentació de la revista L'Espill núm. 50 dedicada a "La crisi europea. Europa com a idea i com a projecte avui" amb la participació de Faust Ripoll (membre del consell de redacció de L'Espill) i Gustau Muñoz (codirector de L'Espill).
    L'Espill, fundada per Joan Fuster, és una revista de pensament contemporani que edita la Universitat de València. Ha publicat recentment el número 50 de la seua segona época.
    Entrada lliure, limitada a la capacitat de la sala.
  • sobre una neu

Presentació del llibre "Sobre una neu invisible"

Aquest dimecres, 20 d'abril, a les 12.00 h, en la Sala Polivalent del MUA, tindrà lloc la presentació del llibre Sobre una neu invisible, presentació i debat entorn al llibre de Vicent Alonso, amb la participació de l'autor i de Gustau Muñoz (editor de PUV).

• veus literaries UA

III edició de Veus Literàries a la Universitat 2016

Veus Literàries a la Universitat és un certamen organitzat de forma conjunta per l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, (AELC), la Universitat d'Alacant i la Universitat de València. En aquesta tercera edició constarà de dues conferències.
    En la primera d'elles, el poeta, filòleg i professor valencià Josep Ballester ens parlarà de "Educació lectora, literària i intercultural". Serà el dimecres 20 d'abril a la Facultat d'Educació de la UA, a les 12.00 i 17.00 hores.
    La segona conferència, titulada "Intriga i ambientació en la ficció", serà a càrrec de l'escriptor alcoià Silvestre Vilaplana, i tindrà lloc a la Universitat de València (Facultat de Magisteri) el dia 27 d'abril a les 17.30 hores.

• Divendres, 15
  • CAU

Dues beques en el Centre d'Autoaprenentatge de Valencià

Convocatòria de la UA per a cobrir dues beques en el Centre d'Autoaprenentatge de Valencià dependent del Servei de Llengües i Cultura per a suport als aprenents de valencià, conducció de classes de conversa i creació de material d'aprenentatge de nivell inicial per al curs acadèmic 2016-2017 (Ref. BP08/16)

Termini: fins al 19 d'abril de 2016

• Dimecres, 6
  • vii concurs curtmetratges

VIII Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge

Les facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials, Filosofia i Lletres, Educació, l'Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística convoquen el VIII Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge de la Universitat d’Alacant.

Els premis són de 500 euros al millor curtmetratge i 500 euros al millor doblatge. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les cinc categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació, dotat amb 300 euros.