Servei de Llengües - Notícies publicades en Febrer, 2016

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Febrer, 2016
  • Divendres, 26
  • II certamen de relats curts i poesia

II certamen de relats curts i poesia per a escriptors novells

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d'Alacant, a través del Servei de Llengües i Cultura i del Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti, juntament amb la llibreria Pynchon&Co d'Alacant, convoquen el segon certamen de relats curts i poesia per a escriptors novells de la província d'Alacant. Podeu consultar les bases ací.
    El termini de presentació serà del 15 de febrer al 31 de maig de 2016.

• jornada sociolinguistica alcoi 2016 port

XXI Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

La XXI Jornada de Sociolingüística tindrà lloc al Campus d’Alcoi els dies 4 i 5 de març de 2016 i tractarà el tema “La política lingüística: element de cohesió i vertebració. La transversalitat del valencià”. (Vegeu el programa)

Inscripció (fins al 2 de març) (inclou la matrícula, la ruta cultural, el sopar del dia 4, l’espectacle, l’esmorzar i el dinar del dia 5 i el certificat d’assistència)

en línia a través de la pàgina web de la Jornada de Sociolingüística d’Alcoio en aquest enllaç.

-  preus: 10 euros (per a estudiants que s’allotgen a l’Hostal Savoy, amb la presentació del justificant de la reserva de l’hotel), 20 euros (estudiants en general) i 25 euros (públic en general).

www.sociolinguistica.eu o www.facebook.com/josociol

• Divendres, 12
  • taller CAU

II Taller d'Iniciació al Valencià per a Alumnat d'Educació

L'SLC ofereix gratuïtament la segona edició del Taller d'Iniciació al Valencià per a Alumnat d'Educació. Les places estan limitades a 15 persones i el termini d'inscripció acaba el 29 de febrer. S'impartirà els dimarts i els dijous, de 15.30 a 17 hores, entre l'1 de març i el 5 de maig, a l'aula ED/TALLER2 de la Facultat d'Educació. Si t'interessa, ompli el formulari següent:

• Dijous, 4
  • premis escriptura creativa

13a edició dels Premis Universitat de València d'Escriptura de Creació

La vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València convoca la 13a edició del Premis Universitat de València d'escriptura de Creació. Les modalitats establertes en aquesta convocatòria són: poesia en valencià, poesia en castellà, narrativa breu en valencià, narrativa breu en castellà, teatre breu, guió de curtmetratge i guió de còmic.

L'alumnat de les universitats valencianes podrà presentar les seues obres del 13 de gener al 15 d'abril de 2016.

• Dimecres, 3
  • Lliga de debat

Tercera edició de la Lliga de Debat

La Seu Universitària d’Alacant i el Club Información acullen la tercera edició de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2016

La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat és una competició en què equips d’estudiants de 4t d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i Batxillerat de la Franja de Ponent, Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Andorra, Catalunya del Nord i Sardenya debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. Organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats (de la qual forma part la Universitat d’Alacant) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el Govern d’Andorra, La Cívica-Escola Valenciana i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, la Lliga s’adreça a un col·lectiu de 300.000 estudiants dels territoris de parla catalana.