Servei de Llengües - Notícies publicades en Novembre, 2016

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Novembre, 2016
  • Dimecres, 30
  • dia dels drets ling port

Dia dels Drets Lingüístics

La Universitat d'Alacant commemora el Dia dels Drets Lingüístics amb la conferència "La Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià 30 anys després: derogació o vigència", a càrrec de Rubén Trenzano, director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme de la Generalitat Valenciana.

Dimecres 30 de novembre, Seu d'Alacant a les 18.00 h.

• Dimarts, 29
  • proves acreditació

Obert el termini de matriculació a les proves d'acreditació de valencià

La Universitat d'Alacant ha convocat les proves d'acreditació de valencià per al mes de gener de 2017. La superació de les proves d'acreditació de valencià de la UA implica l'expedició d'un certificat de la UA i d'un de la JQCV del nivell corresponent.

Preinscripció i matriculació: Fins al 12 de desembre del 2016

• Dimecres, 23
  • calendari ua 2017

Calendari UA 2017

Des del Servei de Llengües (Vr. de Cultura, Esport i Llengües) us oferim la possibilitat de rebre a la consergeria del vostre lloc de treball el calendari de paret de la Universitat d'Alacant de l'any 2017 que hem preparat per al personal de la UA. És un calendari de 12 pàgines, com el de l'any passat, amb la indicació de diversos dies internacionals, amb espai per a facilitar anotacions en cada dia de la setmana, fet a través de la Impremta de la UA i amb fotos d'entorns naturals propers a la UA i les Seus universitàries.

Si voleu rebre el calendari, empleneu el formulari amb les vostres dades. Hem fet una edició limitada. El termini per a rebre peticions de calendari acaba el dia 16 de desembre de 2016.

• Dimarts, 22
  • ser la frontera sud

Presentació del documental "Ser a la frontera sud"

Ser a la frontera sud és el treball que Lluís Català Oltra, professor del Departament de Sociologia II de la UA, va dirigir en el marc de les I Jornades sobre Llengua i Identitat al Sud: Es pot ser valencià sense parlar valencià? que es presentarà dilluns 28 de novembre a les 12 h a la sala de graus de Dret.

Es tracta d'un documental que mostra una sèrie d'entrevistes a peu de carrer en què es pregunta als entrevistats de diverses poblacions del migjorn valencià sobre aspectes identitaris i quina relació hi troben amb la llengua (podeu veure'n el tràiler en YouTube).

• Dijous, 17
  • plaça del llibre

La Plaça del Llibre d'Alacant 2016

L'Ajuntament d'Alacant, la Universitat d'Alacant i Escola Valenciana organitzen La Plaça del Llibre d'Alacant 2016, una iniciativa per a promoure el llibre en valencià i fomentar la lectura, especialment entre els més joves. Tindrà lloc els dies 18 i 19 de novembre a la plaça de l'Ajuntament d'Alacant, amb presentacions de llibres, tallers, actuacions musicals i teatrals, contacontes, una exposició sobre escriptores valencianes i signatures de llibres. Vine i participa en les activitats que t'oferim! Aquesta és la programació.

• Dilluns, 14
  • logo UA

Instruccions Curs de Capacitació i del Diploma de Mestre

El Curs de Capacitació i del Diploma de Mestre no començarà dilluns 14 de novembre, sinó que començarà dijous, 17 de novembre.

L'alumnat matriculat pot trobar les instruccion d'inici del curs en aquest enllaç

• Divendres, 4
  • UAenvalencià

Convocatòria de pràctiques extracurriculars

Convocatòria de la UA per a la realització d'unes pràctiques extracurriculars becades en el Centre d'Autoaprenentatge de Valencià, dependent del Servei de Llengües i Cultura, per a suport als aprenents de valencià i conducció de classes de conversa durant el curs 2016-2017.